Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tror de dök upp i slutet på 2000, ingen kickstarter alltsåHar aldrig hört talas om halios, är det ytterligare en kickstarter? Finns ju ett par tusen aktiva kickstarterklockor hela tiden.
Har aldrig hört talas om halios, är det ytterligare en kickstarter? Finns ju ett par tusen aktiva kickstarterklockor hela tiden.
Aha, hittade deras hemsida och "kontaktsidan" var "under konstruktion" och i övrigt ganska hemliga med info om företaget. Bara produkttinfo. Typiska tecken på nystartade företag. De kanske gör som Rolex och är lite hemlighetsfullaTror de dök upp i slutet på 2000, ingen kickstarter alltså
Var jäkligt nära på att beställa en Halios Tropik i svart när de såldes. Tycker fortfarande att den är jäkligt fin. Skulle posta en bild men sitter på pissigt filippinskt internet atm.
Yes, den. Undra vad de går för beg nu?Den? (Lånad bild)
Jag var också nära men för feg, tycker den är jäkligt cool.Var jäkligt nära på att beställa en Halios Tropik i svart när de såldes. Tycker fortfarande att den är jäkligt fin. Skulle posta en bild men sitter på pissigt filippinskt internet atm.
Brorsan köpte en när dom fanns för beställning. Rätt schysst klocka.Jag var också nära men för feg, tycker den är jäkligt cool.
Gick en i höstas för $675 på WUSYes, den. Undra vad de går för beg nu?
Halios är riiktigt fina. Sjukt bra kvalite.. mkt klocka för pengarna.. snart slöpps den nya pucken. Med saphire bezel. Mums
Synd bara att de har gjort den ännu större. Om jag inte har missförstått så är den ytterligare 1mm större nu och mäter in på modiga 48mm.
Äsch då..inget för den fega
Tycker den upplevs mindre på armen fjorde den tunnare va?
Stämmer bra 1mm även där så 14mm nu mot tidigare 15mm. Annars så tycker jag att nya Lagunan ser riktigt bra ut.
Vit tavla på dykare är svårt att få till bra, tycker jag, men Halios har lyckats. Riktigt fin!Gillar Halios! Många detaljer jag uppskattar har de tänkt på. Skulle väl egentligen köpt en svart men de har man ju så många av redan
Den svarta, gilt, med safir bezel ser ju riktigt trevlig ut.
Japp, det var nog min favorit också.Den svarta, gilt, med safir bezel ser ju riktigt trevlig ut.
Nope, inte den här gången heller. Dumt? Ja, antagligen men nu har jag tömt klockkontot på andra klockor. Hade jag köpt så hade det blivit en mörkblå Seaforth med 12h stålbezel. Hoppas nån här får tummen ur
Nope, inte den här gången heller. Dumt? Ja, antagligen men nu har jag tömt klockkontot på andra klockor. Hade jag köpt så hade det blivit en mörkblå Seaforth med 12h stålbezel. Hoppas nån här får tummen ur