Grattis! Det ska bli roligt att se lite bilder och höra vad du tycker. Sen hoppas jag att du är en sån som tröttnar fort och säljerJag knep en! Blå sunburst med stålbezel, nu börjar väntan![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis! Det ska bli roligt att se lite bilder och höra vad du tycker. Sen hoppas jag att du är en sån som tröttnar fort och säljerJag knep en! Blå sunburst med stålbezel, nu börjar väntan![]()
Enligt tråd på WUS så får vi en chans till senare i år. Då blir det nog lite andra varianter.Nope, inte den här gången heller. Dumt? Ja, antagligen men nu har jag tömt klockkontot på andra klockor. Hade jag köpt så hade det blivit en mörkblå Seaforth med 12h stålbezel. Hoppas nån här får tummen ur![]()
Grattis! Blå sunburst med stålbezel är riktigt snygg på de bilder jag sett.Jag knep en! Blå sunburst med stålbezel, nu börjar väntan![]()
Jag knep en! Blå sunburst med stålbezel, nu börjar väntan![]()
En kompis har en Halios, en stadig Holotype. Köpt från K&S.
![]()
Jag skulle gärna ha en men kommer säkert inte hinna den här gången heller. Håller med om datumskivan men på den mörkblåa ser det bra ut. Hoppas nån på ks lyckas knipa en.Nya Seaworths kommer snart! Nån ändra som vill ha en? Om jag förstå rätt kommer de gå rätt snabbt. Själv har jag lite problem med datum. Känns som tävlen är lite off balance. Kanske skulle ha varit bättre med vita skiva mer likt de indexar.
![]()
![]()
![]()
![]()
ja, det bli lite bättre contrast med den mörk blå och den vit siffer. På insta finns en bild av den gula som har ett ram runt datam fönster, men det är en mock-up inte en riktigt klock. även de här är inte säkert att de är helt färdigt. Den gula och pastel blå ska få en annat datamskiva som matcher färgen bättre.Jag skulle gärna ha en men kommer säkert inte hinna den här gången heller. Håller med om datumskivan men på den mörkblåa ser det bra ut. Hoppas nån på ks lyckas knipa en.
Ett positiv med dagskiva kanske är att det är pga den ETA verk som sitter i den andra gen (myota i första batch)Jag skulle gärna ha en men kommer säkert inte hinna den här gången heller. Håller med om datumskivan men på den mörkblåa ser det bra ut. Hoppas nån på ks lyckas knipa en.
Jag knep en! Blå sunburst med stålbezel, nu börjar väntan![]()
Feck! Fick mail nu om att ordersystemet inte klarade av att hantera antalet ordrar så fort så min order släpptes igenom trots att det var slutsålt. Jag lade ordern 4 min efter släppet så de gick fort...![]()
Instagram och forasec mailing listJag gillar Halios Seaforth jättemycket, gillar speciellt den med ljusblå tavla och 12h bezel som den i ett inlägg längre upp på sidan. Skulle gärna vilja ha en sån nångon gång.
Vet någon här hur man på bästa sätt får koll på deras nya släpp. Följer man deras Instagram, finns det någon maillista/nyhetsbrev. Jag mailade dom i går med en fråga om just maillista, så får väl förhoppningsvis svar där, men kanske någon här redan vet.
Bjuder på ett utdrag ur arkivet tills kameran åkt fram igen:@gdae och @bjarne.heden ! Jag vill se fler bilder av era Seaforths här, tack!
Säger bara mums!!!Bjuder på ett utdrag ur arkivet tills kameran åkt fram igen.
Stiligt, Det gråa bandet gjorde sig bra också! Tyckte det blå jag fick med skiljde sig för mycket i färg så det vart ett byte direkt =P
Ja, tycker också det matchar fint. Har dock inhandlat lite andra band som ska testas också så småningom samt en BoR länk.Stiligt, Det gråa bandet gjorde sig bra också! Tyckte det blå jag fick med skiljde sig för mycket i färg så det vart ett byte direkt =P
Bjuder på ett utdrag ur arkivet tills kameran åkt fram igen:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tack!
ser ut som det passar ganska bra. vilken länk var det?Bor länk idag
![]()