• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Halv-OT. Missar i film?

ottwon

Omega
Såg Ben Affleck i Argo igår, rätt bra film och framförallt en trovärdig skildring av sjuttiotalet.

DOCK har Affleck en enorm, 2000-talsrolle på armen genom hela filmen. Ingen expert ,men skulle tro en DS Seadweller med tanke på hur jävla klossig den såg ut. Ingen stor grej naturligtvis, speciellt inte för människor som itne har samma störning som jag och ni andra här på KS, men med tanke på att allt annat i filmen var helt trovärdigt så stack den där klossen i ögonen på mig och drog ändå ner autenticitetskänslan på hela filmen.

Diskussionsgrunden i den här tråden är kanske inte solklart; men jag antar att andra här gjort samma iakttagelser i andra filmer. Vilka? Och är det andra som stör sig på fenomenet? :D
 

Josef B

Bestraffaren
Efter ett snabbt googlande så kan jag nog bara konstatera att det är en Deepsea :)

http://media.npr.org/assets/img/2012/09 ... ad3c20.jpg

arg-03803_sq-9bcb3825c864442d47a8f1b0aaaca2c2dfad3c20.jpg
 
Topp