Wollen skrev:Inte AP, Rolex... This is how we roll!
Synkade ni outfiten och dinkorna i morse? :lol:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Wollen skrev:Inte AP, Rolex... This is how we roll!
JS_80 skrev:Wollen skrev:Inte AP, Rolex... This is how we roll!
Synkade ni outfiten och dinkorna i morse? :lol:
CaptainOats skrev:Btw såklart klockan ser ut så , octagonen !
JakobZ skrev:Seikoman87 skrev:Najs, Handelsbanken är en bra bank, Död åt Swedbank som tagit bort kontanthanteringen och gör allt krångligare
. Om även Handelsbanken tillslut skippar kontanter så finns det endast 1 vettigt alternativ Forex
![]()
Haha vad ska du med kontanter till? Nämn en situation där du måste ha kontanthantering hos en bank.
JS_80 skrev:och ingen på banken tyckte det var ett dugg märkligt att du fotade deras klocka på väggen...? :geek: :lol:![]()
Camo00 skrev:Ja, man kan nog ta kort i smyg inne på att bankkontor... :shock:
Vintage92 skrev:Camo00 skrev:Ja, man kan nog ta kort i smyg inne på att bankkontor... :shock:
Du ska bara veta hur smidig jag är:roll:
:lol:JS_80 skrev:"a men, jag skulle inte alls reka inför en bankstöt, jag fotade bara för att jag ville posta en bild på internet på bankens väggklocka..."
:shock: :lol: