• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Handelsbanken kör Royal Oak

CaptainOats

Patek
2-Faktor
bytte från swed till handelsbanken på företaget. Swedbank var helt kassa o dryg kontantperson.

Btw såklart klockan ser ut så , octagonen !
 
JakobZ skrev:
Seikoman87 skrev:
Najs, Handelsbanken är en bra bank :D, Död åt Swedbank som tagit bort kontanthanteringen och gör allt krångligare :p. Om även Handelsbanken tillslut skippar kontanter så finns det endast 1 vettigt alternativ Forex ;)

Haha vad ska du med kontanter till? Nämn en situation där du måste ha kontanthantering hos en bank.

Jag sparar alla mynt inför semestern. Blir en bra hacka och vill få dom räknade och insatta.
Jag håller på att byta till en fristående sparbank där man har bemanning 9 - 15 varje vardag.
Jag har alltid kontanter med mig, det kanske är en åldersfråga?
024_zps541bb355.jpg
 

Vintage92

Audemars
2-Faktor
Var förbi hos min Handelsbanken idag och såg att dem körde med Seiko day-date quartz. Den har faktiskt svepande visare! :D
 

Bilagor

  • IMG_0394.JPG
    IMG_0394.JPG
    196.9 KB · Visningar: 81

Flat-Eric

Stålklockans beskyddare
2-Faktor
och ingen på banken tyckte det var ett dugg märkligt att du fotade deras klocka på väggen...? :geek: :lol: :D
 

Vintage92

Audemars
2-Faktor
JS_80 skrev:
och ingen på banken tyckte det var ett dugg märkligt att du fotade deras klocka på väggen...? :geek: :lol: :D

Haha, det var bara jag och tjejen där, och medan tjejen satt och prata med kvinnan så smög jag iväg lite diskret och tog fram mobilen i smyg ;)
 

Camo00

Patek
Re: Sv: Handelsbanken kör Royal Oak

Ja, man kan nog ta kort i smyg inne på ett bankkontor... :shock:
 

Flat-Eric

Stålklockans beskyddare
2-Faktor
"a men, jag skulle inte alls reka inför en bankstöt, jag fotade bara för att jag ville posta en bild på internet på bankens väggklocka..."

:shock: :lol:
 
Topp