• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Handgjorda armband

Maer

Cartier
Pris
600:-
Returpolicy
Ingen retur
Bilder Skickat
  1. Ja
Som många kanske märkt har jag dessvärre slutat med läderslöjdningen på obestämd tid (kanske för alltid).
Så tänkte jag tänkte att jag säljer dom sista fina banden här. Så det här är nog dom sista banden jag säljer.
Banden är nya!
Ej spårbar frakt ingår och vill man ha spårbar får köparen betala för det. Skulle postnord (mot all förmodan) slarva bort paketet är det inget jag står för.

Screenshot_20210307_144819.jpg

#1
Vi börjar med det här orangea bandet som är gjort på shrunken calf. Spänne ingår ej!
Lite vadderat
24/22mm
125/75mm
500:- 450:- 400:- såld

Screenshot_20210307_155313.jpg

#2
Ett band som är gjort på strutsben och är "stonewashed", så färgen är lite matt och trevlig. Just denna i stonewashed är väldigt ovanlig och även dyrare än vanliga glansiga strutsben. Det här lädre är otroligt trevligt. Spänne ingår ej!
Lite vadderat
24/22mm
125/75mm
700:- 600:- 500:- 450:- 400:- såld

Screenshot_20210307_155324.jpg

#3
Sist men inte minst(?) kommer ett fint canvas band med obearbetad kant. Denna blir (enligt mig) bara snyggare med tiden. Det här är ett läder band med en topp av canvas. Här ingår ett pre-v spänne!
Lite vadderat
24/22mm
120/75mm
500:- (såld)
 
Senast ändrad:
Topp