• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Hans B 1955

Hans B 1955

Rolex
2-Faktor
Nu har jag gjort några affärer här på KS och skulle uppskatta ärliga omdömen från dem jag handlat med.
Med vänlig hälsning,
Hans B
 

Andreas K

Omega
2-Faktor
Har gjort många affärer med Hans under många år. Vi har träffats nästan varje gång och det kan inte bli bättre. Alltid supertrevligt och prylarna är i toppskick!! Hedersman är bara förnamnet.
 

-RI-

Patek
2-Faktor
Köpte en klocka f2f av @Hans B 1955, mycket trevlig och kunnig herre. Skulle utan att tveka göra affärer med honom igen, 110% goodguy i min bok!
Tack för trevligt klocksnack och fin klocka.
 

-RI-

Patek
2-Faktor
Träffade @Hans B 1955 ännu en gång, det blev trevligt snack och ett byte av klockor.
Genuin och mycket seriös köpare/säljare som du garanterat kan lita på!
Ser fram emot fler affärer.
 

Buddhaliscious

Panerai
2-Faktor
...och jag köpte samma CWC av Hans, och glad som en speleman är jag för det! Det var en trevlig F2F som ägde rum några timmar efter att vi hade beslutat om affär. Priset var rimligt, klockan i nyskick och nu ett dygn senare kan jag konstatera att den tycks gå lika bra som utlovat, så jag tycker att alla borde köpa sina klockor av Hans!
 

Jaggis

Who dares wins!
2-Faktor
Sålde en dyrare Breitling till Hans i förra veckan och har i skrivande stund och klocka på väg från honom. Alltid enkelt. Alltid bra. Alltid korrekt. Alltid nöjd.
 

Mauritz

Rolex
Idag gjordes en affär f2f med Hasse snabbt och smärtfritt, hedersman ut i fingerspetsarna. Får Ni chans att göra affär med honom så kör bara kör. Hade dessutom en mycket trevlig livvakt med sig;). Hoppas på fler affärer oss emellan.
 

Hans B 1955

Rolex
2-Faktor
Idag gjordes en affär f2f med Hasse snabbt och smärtfritt, hedersman ut i fingerspetsarna. Får Ni chans att göra affär med honom så kör bara kör. Hade dessutom en mycket trevlig livvakt med sig;). Hoppas på fler affärer oss emellan.
- Tack själv, smidig affär och trevlig pratstund. Hoppas klockan blir till belåtenhet.
 

Sonnyboy

Audemars
2-Faktor
Jag köpte en G-Shock av Hans som kom levererat precis som den skulle. Klockan var i toppskick och allt gick mycket smidigt. Svårt att hitta en ärligare klockentusiast än Hans! Varma rekommendationer!
 

MrJazze

Panerai
2-Faktor
Har gjort min andra affär med @Hans B 1955 och det blev en mkt välskött Seiko även denna gången.
En oerhört sympatisk herre och 100% seriös.
Tack för en trevlig pratstund Hans och lycka till med sökandet efter din MR-G. :)
 

OnePhat

Rolex
2-Faktor
Ja alltså så mycket bättre kan inte en klockaffär bli. Toppen kommunikation från början till slut. Klockan jag köpte, en Sjöö Sandström, var faktiskt snudd på i bättre skick än vad @Hans B 1955 ville låta påskina så vem kan klaga på det? Sen att det var blixterfort skickat och föredömligt paketerat gör inte saken sämre. Så jag kan bara luta mig tillbaka och ge herrn två riktigt stadiga tummar upp. GG!
 

Christian_H

Breitling
Köpte två stycken G-shocks av Hasse och allt fungerade helt smärtfritt och klockorna är som nya i skicket. Kunde inte vara nöjdare med affären och gör mer än gärna fler affärer med Hasse framöver. Att han sen är oerhört trevlig att prata med samt väldigt kunnig inom detta gebit är bara en stor bonus. :) En sann goodguy i min bok!
 

Emanikel

Breitling
Köpte en Seiko SLA043 av hans, jättesmidig och snabb affär. Skicket var som han beskrev det om inte bättre, mycket nöjd. Klockan var väl paketerad och snabbt levererad. Tack Hans, köper gärna klocka av dig igen.
 

Oskar89

Cartier
Köpte en Rangeman av @Hans B 1955 bäst förpackade klocka jag någonsin köpt alla kategorier. Även klockan var i fantastiskt skick samt bra kommunikation på det. Definitionen på en goodguy här på KS.
 

Golle_std

Rolex
2-Faktor
Köpt klocka på distans av Hans vilket var en mycket trevlig upplevelse hela vägen. God kontakt, ambitiöst förpackat och helt enligt beskrivning. Gör såklart gärna affär igen! 💯 % GG.
 
Topp