• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Happy Socks X Rolex Milgauss

Jokkmokkswe

Cup of Jawa
2-Faktor
Men herregud folk, Kill it with fire!

Nu får ni fan skärpa er, det har nu gått för långt. Jag dömer samtliga som tycker det är okey att handla på Happy Socks och övriga ställen för att ha färgglada strumpor. Det är ett onaturligt beteende.
 

vekktah

Cartier
Men herregud folk, Kill it with fire!

Nu får ni fan skärpa er, det har nu gått för långt. Jag dömer samtliga som tycker det är okey att handla på Happy Socks och övriga ställen för att ha färgglada strumpor. Det är ett onaturligt beteende.

Haha! For the record har jag i princip bara grå ullstrumpor (utom till sneakers) men den där klockan är cool som fan och garanterat en smart investering. F.ö dömer jag alla som går i låga gubbskor ;)
 

Jokkmokkswe

Cup of Jawa
2-Faktor
Hur kan det vara en smart investering? Första servicen så kommer Rolex FBI och fimpa den där tavlan. Var ju ej Rolex Approved liksom.
Ena dagen köper ni strumpor, nästa dag börjar de modda klockor. Tänk efter före.
 

vekktah

Cartier
Hur kan det vara en smart investering? Första servicen så kommer Rolex FBI och fimpa den där tavlan. Var ju ej Rolex Approved liksom.
Ena dagen köper ni strumpor, nästa dag börjar de modda klockor. Tänk efter före.

Då stoppar jag väl dit min originaltavla hos icke ad innan
Smart investering är det om många år tror jag. Får se om man kan få tag i en och vad de ska ha för den.
 

frere

Audemars
2-Faktor
Ser den inte ut ungefär så där redan från början, fast men ett bjärt glas som grädde på moset?:)

Lite kul är den allt.
 

DrDre

Patek
Det är väl inget man själv skulle köpt, men ändå rätt skojig tycker jag. Undrar hur den ser ut i mörker.
 
Topp