• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Har vintagesektionen trillat ner ett steg i forumhierarkin...

theargonaut

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Hahaha... Det krävs en riktig räv som endast hänger på vintageavdelningen och inte ens kan stava till Tapatalk, för att sådant ska märkas. Tack plattfot ;)
 

Bojke

Wicket Wystri Warrick
2-Faktor
Folk kallade mig galen när jag efter uppdateringen till den nya plattformen varje gång råkade klicka mig in bland alla boetter i konstiga former i stället för att se vad som fanns till salu. Jag var tvungen att anpassa mig till den nya världen, och blev efter en lång och plågsam tid van vid att klicka på rubriken med en ny postion. Detta fungerade mycket bra tills någon gång i förra veckan. Då blev min värld plötsligt omskakad återigen. Nu ser jag denna tråd och njuter.
Jag visste hela tiden att jag hade rätt, men jag blev bemött som en Theorema. Men det är lugnt, de berättade att det skulle vara såhär på utsidan. :bag:
 

Per

Björklövens finest
2-Faktor
Alldeles för många avdelningar. Hänger inte med alls längre. :(
 
Topp