• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

HaVet7§

Köpt Sjöö&Sandström klocka av @HaVet71
Såklart allt rätt! 🙂
Plus...
flera timmar klockprat, jag fick se och lära mig massor.
Rekommenderar varmt! Och jag ser framåt till fler affärer 🙂

Köpt klocka på distans av @HaVet71. Mycket trevlig affär och fantastiskt bra paketerat. 100% GG och jag gör gärna fler affärer i framtiden🙂

Sålt en klocka till Daniel. Väldigt smidigt och okomplicerat med en rak tydlig kommunikation. Gör gärna affärer igen.

Sålt klocka i 50tkr klassen på distans till @HaVet71, väl kommunicerat med rappa beslut. Allt super från början till slut. 100% Good Guy jag gärna gör affärer med igen!

Ännu en smidig affär med @HaVet71 fast lifestyle denna gång! Blev tyvärr lite strul med UPS frakten pga. underleverantörer men bemöttes exemplariskt av @HaVet71. En riktig good guy jag gör affär med alla dagar i veckan!

Gjort ett byte med @HaVet71 och det var en rättigenom bra upplevelse. Snabb kommunikation, objektet precis som beskrivet, snabb frakt etc. En GG som jag gärna gör affär med igen!

Köpte en moonswatch, väldigt smidigt. Snabbt ivägskickat och kontinuerlig uppföljning tills leverans. GG

Genomfört ytterligare en försäljning/delbyte på distans med @HaVet71 - vår 3:e-4:e affär och alltid lika angenämt! Rekommenderas varmt och ser fram emot fortsatta affärer

Köpte en Sjöö Sandström på distans av @HaVet71 och är kanonnöjd! Bra kommunikation, paketering, leverans och i skick enligt beskrivning. Skulle definitivt handla av igen, 100% good guy!

Köpt en Moonswatch av @HaVet71. Mycket snabb och smidig affär med trevligt bemötande. Klockan kom välpaketerad och var i utmärkt skick som beskrivits i annons.

gjort ett klockbyte plus slant i det billigare segmentet på distans. Klockren affär och 💯% smidigt och bra dialog rakt igenom.

Tillbaka
Topp