• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Hebbe

zippan

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Jag har köpt en klocka F2F av Hebbe. Snabba ryck, inga konstigheter och trevlig herre. Rekommendationer!
 

Kleiz

Rolex
2-Faktor
Jag har handlat av @Hebbe igen och kan rekommendera honom till 100%. Denna gången en Sub, smidigt förpackad, skickad omgående och med bra kommunikation.
 

Mrpromaster

Breitling
Handlat en PO av @Hebbe via Swish, snabba svar, skick motsvarade förväntningarna, perfekt förpackad och skickad i stort sett direkt efter deal! Rekommenderas till 100%!
 

Phileas

Breitling
Sålde till @Hebbe som skickade kurir att hämta klockan. Hedersman och 100 procent good guy som styrde upp en supersmidig affär trots att jag saknar referenser här på forumet. Hatten av!
 

Tourbillon

Omega
2-Faktor
Har köpt klocka på distans av Hebbe. Inga problem alls. Snabb och smidig kommunikation, klockan väl packad och skick precis som beskrivet. Gör gärna fler affärer.
 

Nicke L

Audemars
2-Faktor
Och igen....det duggar tätt nu ;-) Men en, som vanligt, supertrevlig man som jag gärna gör affär med igen! 110%-ig GG
 

Stenbeck

Omega
2-Faktor
Köpte en Speedy av @Hebbe, affären skedde på distans, snabb leverans. Skicket var bättre än väntat och paketet imponerande bra paketerat. 5/5 goodguy!
 

Alex!

Omega
Köpt en klocka i 30tkr klassen av Hebbe på distans. Enkel och trevlig affär. Klockan helt enligt beskrivning och väl paketerad. 100% GG
 
Topp