• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Hedensguld Erfarenheter?!

Fixxxer

Mr 99%
Friends Of KS
2-Faktor
Känns som att de har väsentligen lägre priser än många AD. Det väcker alltid lite oro, samtidigt som man förstås vill ha bra pris!
Den frågan kan du ju ställa till alla gråhandlare.
(Det finns svar ;))
Hedens är 100% reko.

Edit: just det. Jag har även köpt klocka där. Gick smärtfritt och blev positivt överraskad när jag fick se klockan. Stod inget om skick i annonsen men när jag kom dit såg jag att klockan var fortfarande inplastad.
 

Mojbjörn

Cartier
Hej
tänkte dela min erfarenhet av Hedens!
Köpte en breitling av dem och allt gick hur smidigt som helst! Bra bemötande och väldigt måna om att jag som kund skulle bli nöjd. De skickade upp klockan till en kontakt de har här uppe i huvudstaden som mötte upp mig. Mycket flexibla och smidiga.
Det slutade med att en nära vän köpte en Daytona av dem och även den affären gick kanon!

I min bok är dem 100% gg och jag skulle inte tveka på att göra affär med dem igen :)
 

Bonumm

Panerai
Köpt en AP 15450 utav dem. Hämtade upp klockan i Stockholm och de mötte upp på föreslagen plats. Klockan var enligt beskrivning 5/5, hade nog förväntat mig någon liten hairline men icke. Klockan var i nyskick med plast kvar på vissa delar.
Trevlig bemötande rakt igenom, skulle inte tveka att göra flera affärer med Hedens.
 
Topp