• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Helgprisbump! JLC Reverso Classique, 250.8.86

Kaká

Omega
Pris
26000
Returpolicy
Alla ska vara nöjda.
Bilder Skickat
  1. Ja
Vi kör en sista prisbump över helgen! 26k inkl. frakt!

Flipp flipp! Dags att släppa Reverso’n för att finansiera annat. En Classique med ref. 250.8.86 från 2006. Kommer med tillbehör enligt sista bilden och det är låda, manualer men inget cert. Klockan kommer med strutsband, som sig bör med en Reverso och ett original JLC deployment clasp.

Klockan har köpts från Kings Hill Jewellery i England av en tidigare ägare och det medföljer ett utskrivet mail från Kings Hill samt ett kvitto på en service som genomfördes 2018 innan klockan såldes. Svårt att mäta gången utan sekundvisare men jag märker ingen större avvikelse.

Klockan är i fint skick för sin ålder. Utan att vara någon expert så skulle jag tro att den har polerats under sin livstid, om det nu spelar någon roll på en sån här klocka. Se därför bilderna som en del av beskrivningen.

Jag köpte klockan här på forumet i Maj förra året. Byten? Varför inte….jag är främst ute efter en dykare i max 39-40mm eller kanske en FOIS. Men prova, både pengar upp och ner funkar.

Är en usel fotograf men gjort mitt bästa, fler bilder ordnas och frågor besvaras i PM!

1.jpg
2.jpg
3.jpg
4.jpg
5.jpg
6.jpg
7.jpg
 
Senast ändrad:
Topp