• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Helgulds DD kan bli din!!

D

Deleted member 1265

Guest
Gillar verkligen omens edition-bark.
Kaplans klockan ser dock bara sliten polerad o mer sliten ut. Den har allt haft sina glansdagar.
 

paradis

Audemars
Kan tänka mig den som säljs , på Kaplans, den kommer att bli dyr..........Hatar Auktioner med sina jävla procent...:mad:
 

_jonte

Patek
Priset hade blivit detsamma även om de inte hade tagit ut sin köparavgift.
Tror faktiskt priserna hade blivit aningen lägre om de visat faktiska priset. Enkel psykologi som funkar på de flesta. Sen kan jag även tycka att det är fel och omoraliska av Kaplans att göra så. Att denna metod nyttjas av hela branchen och att detta är en helt annan diskussion, är en annan femma... ;)
 

jaqob

Omega
Tror faktiskt priserna hade blivit aningen lägre om de visat faktiska priset. Enkel psykologi som funkar på de flesta. Sen kan jag även tycka att det är fel och omoraliska av Kaplans att göra så. Att denna metod nyttjas av hela branchen och att detta är en helt annan diskussion, är en annan femma... ;)


OT så att det skriker om det: Men, är det inte lite konstigt att de får visa priset utan slagavgift, och sedan "gömma" den bland sina villkor? T.om. Ryanair har ju ändrat sin sida så att de visar det lägsta priset, inklusive avgifter och skatter, som man kan betala....
 

Sond

Patek
Här är två bilder för att förtydliga skillnaden på president och jubilee. President länken är tre delar bred och jubilee fem.
clasp15.jpg
8.jpg

Tack!
 
Topp