- Pris
- 950 kr
- Returpolicy
- Helst inte
- Bilder Skickat
- Ja
Nästan ny Hemel Alpha.
Läs mer här:
Kommer på original orange nylonband + ett curved gummi och svart canvas enligt bilder.
Endast klockan, ej box etc.
Bra att veta är att om man vänder och vrider på klockan så kan man se att minutvisaren rör sej lite lite, ungefär en tredjedels minut... ett vanligt "fel" eller problem på "billigare" quartzaren. Inget som stör funktionen eller som märks vid vanlig användning.
Läs gärna min goodguy-tråd:
- Swiss made
- ETA-quartz
- 40 mm, bärs möjligen något mindre
- 46 mm lug2lug
- 10 mm tunn inkl. glas
- kupat safirglas
Läs mer här:
The Hemel Alpha
Made in Switzerland and available now in limited numbers. Reference HM6 • Movement: Swiss Quartz ETA • Case: 316L Stainless Steel, bead blasted • Case Width: 40 mm (42 mm w/crown) • Case Thickness: 10 mm (w/domed crystal) • Lug Width: 20 mm • Lug to Lug: 46 mm • Caseback: Screwdown...
www.hemelwatches.com
Kommer på original orange nylonband + ett curved gummi och svart canvas enligt bilder.
Endast klockan, ej box etc.
Bra att veta är att om man vänder och vrider på klockan så kan man se att minutvisaren rör sej lite lite, ungefär en tredjedels minut... ett vanligt "fel" eller problem på "billigare" quartzaren. Inget som stör funktionen eller som märks vid vanlig användning.
Läs gärna min goodguy-tråd:
Master J, tidigare JonasUppsala
Jag försöker alltid vara en hyvens kille :) Skriv gärna en rad om du gjort en affär med mej. /Jonas
klocksnack.se
Senast ändrad: