• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Henke82

Bytte en IWC med Henke82. Riktigt välförpackat och snabb leverans! Gör gärna affärer med honom igen! äkta goodguy!

Köpt en IWC 3706. Henke tog sig tiden att möta mig där jag önskade och bjöd på kaffe! Smidigt och trevligt.

Gör gärna affärer igen!

Sålt Tudor till Henrik,
Snabb Swish och väldigt trevlig i PM, precis som man vill ha det!
100% GG.

Köpte en BB36 av Henrik. Bra kommunikation och tålamod då jag ville testa klockan i butik innan affär. Välinpackat paket. Finns inget negativt att säga alls! 100% GG!

Har sålt en Omega Speedmaster på distans. Bra kommunikation och snabb swish. Rekommenderas starkt!

Köpt en Iwc av Henke82 i en F2F affär. Mycket trevlig kille och pålitlig säljare. Rekommenderas varmt! Gör gärna affär igen :)

Köpt en Rolex av @Henke82 som är en väldigt trevlig och proffsig säljare. Klockan väl emballerad och frakten snabbare än vad jag trodde var möjligt. Klockan i ett väldigt fint skick. Rekommenderar att göra affärer med honom :) 100% GG!

Har både köpt och sålt till Henrik - trevligt bemötande, allt som beskrivet, emballerat väl, skickat snabbt och snabb betalning.
Enbart gott att säga, gör gärna affärer igen!

Köpt en Citizen Promaster av Henke82. Klockan skickades med REK-brev samma dag som jag betalade via swish. Skicket på klockan stämde överens med beskrivningen.

Tillbaka
Topp