Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hej igen! Uppdatering: pengarna tillbaka på mitt konto nu. Ber om ursäkt till Henryjkre för denna tråd och påhopp. Jag kan erkänna att jag var lite för het på gröten. Men vissa delar av "affären" gjorde mig väldigt osäker. Jag har lärt mig en läxa, eller två, kan
Känns som att en redogörelse för slutet på denna historia hade varit befogat så att man vet vad det blev av alltihop.Bra att det löste sig.
Men det gjorde det ju inte heller. Du fick tillbaka pengarna, men du fick inte det du köpte.
Så jag tycker ändå varningen är befogad till viss del.
Känns som att en redogörelse för slutet på denna historia hade varit befogat så att man vet vad det blev av alltihop.
Är väl inte otroligt att en scammer som blir outad på detta vis ger pengarna tillbaka för att rädda sitt namn och kunna fortsätta med beteendet.
Likaså skulle det hela kunna vara ett missförstånd alltihop så ut med språket nu så folk här vet ifall personen hör av sig till andra.
Ja, man undrar jo varför du fick pengarna tillbaka istället för klockan?
Igår kväll kom pengarna tillbaka. Senaste svaret från honom var i måndags då han skickade kolli nr. Men var endast registrerat på postnord.se och inte från ett ombud. Om klockan finns vet jag ej.+1
Hadde värt bra å vite. Finns klockan du köpte?
Vet inte riktigt vad jag ska döpa den till.Kanske ändra trådens rubrik..
Så när du sökte på kollinumret så stod det aldrig att försändelsen lämnats in hos ombud?Igår kväll kom pengarna tillbaka. Senaste svaret från honom var i måndags då han skickade kolli nr. Men var endast registrerat på postnord.se och inte från ett ombud. Om klockan finns vet jag ej.
Vet inte riktigt vad jag ska döpa den till.
Henryjkre varningVet inte riktigt vad jag ska döpa den till.
Jag kunde endast hitta en fb tråd, vad som hände i den affären vet jag inte.[/QUOTE]Henryjkre varning
Du fick ju trots allt aldrig klockan skickad till dig och han har ju uppenbarligen lurat andra på olika FB sidor?
Skriv i hans GG tråd också, tänker att många bara kollar där och han verkar som en Good-guy där. Länka hitt om du gör det kanske?Har blivit blåst av @Henryjkre . Betalt för två saker på denna annonsen: https://klocksnack.se/threads/en-massa-breitling-band.109682/ . Har fått tva försändelser och fått fel grejer - fått en grej av det jag köpt och två franken Breitlingprylar. Ringt och sms:at till alla nummer som finns registrerade på personen ifråga samt PM: at här utan svar. Över en månad sedan jag betalade för grejerna.
Shame on me för att inte ha kollat denna tråden innan köp. Varning för och shoutout till @Henryjkre !
Skriv i hans GG tråd också, tänker att många bara kollar där och han verkar som en Good-guy där. Länka hitt om du gör det kanske?
Borta igen. Hans uppgifter kanske flaggas i systemet eller är det någon härifrån som har anmält annonsen? Det verkar märkligt att han skulle ta ner annonsen på eget bevåg efter så kort tid.Den här personen fortsätter med sina försök att blåsa folk men nu på blocket.
Min gamla Breitling Aerospace Evo som totalt haft 4 ägare här på forumet försökte han kränga som ny och oanvänd.
Annonsen är bortplockad idag på morgonen.
Edit: Annonsen ligger uppe igen https://www.blocket.se/vi/84439069.htm
Det är anmärkningsvärt att annonsören växlar namn mellan Henry och Adam med jämna mellanrum.
Ingen aning. Jag fattar dock inte hur han kan våga beskriva en klocka som oanvänd och i nyskick när den bevisligen inte är det.Borta igen. Hans uppgifter kanske flaggas i systemet eller är det någon härifrån som har anmält annonsen? Det verkar märkligt att han skulle ta ner annonsen på eget bevåg efter så kort tid.
Har noterat ett antal annonser.är det bara jag som ser nya annonser av omtalad?
Att bli bannad för upprepade ”misstag” är en sak men att få återvända till forumet efter systematiskt bedrägeri övergår mitt förstånd."Bannad" fyra månader och sen direkt sex stycken annonser på en timme.
Kanske dags för en riktig ban?
Tråden startade i juni-18, kanske trodde den fallit i glömska... Ibland är det praktiskt med "följer tråden"Att bli bannad för upprepade ”misstag” är en sak men att få återvända till forumet efter systematiskt bedrägeri övergår mitt förstånd.
Ja det står ju att användaren är bannad några inlägg högre upp.Att bli bannad för upprepade ”misstag” är en sak men att få återvända till forumet efter systematiskt bedrägeri övergår mitt förstånd.