• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

hepanter

S

Staafen

Guest
Jag har köpt en jättefin Aqualand av @hepanter och kan inte vara mer nöjd med affären. Mycket trevligt rakt igenom och jag gör mer än gärna fler affärer i framtiden. Utan tvekan 100% Goodguy!
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
1F56B294-57EF-4F46-B03B-0B356ED22BDF.jpeg

Sålt fin-G-Shock till herrn. Inga konstigheter.
 

ironcastle

Patek
2-Faktor
Fyller på med goda omdömen för min vän @hepanter. Köpte dyrare G-Shock av honom.
Trevlig kille, lätt att ha att göra med, snabb leverans och en ärlig människa.
Gör gärna affär igen!
 

SUL

Omega
Gjorde en affär med hepanter nyligen, bara goda vitsord, allt förlöpte enligt överenskommelse och ovanpå det en ytterst sympatisk människa - Good Guy! :)
 

OddD

Panerai
2-Faktor
Köpte en G-Shock Frogman på distans, enkelt, snabbt och bra packat. Så fyller i lovorden som dom andra har skrivit här.
Får tacka för affär, lär väl bli fler om tillfälle ges. Goodguy helt klart.

/OddD
 

JesperO

Rolex
Köpte en dyrare Seiko på distans. Ytterst smidig affär - föredömligt packat, snabb svarat och genomtrevlig rakt igenom.
100% goodguy i min bok!
 

Andmataren

Cartier
2-Faktor
Har haft nöjet att köpa en G-Shock i premiumklassen av @hepanter och har bara gott att säga. Trevlig prick, bra bilder/film innan betalning och suveränt välpackat efter en snabb leverans. 100% Goodguy och ni kan lugnt göra affärer med honom!
 

Limeee

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Köpte klocka på distans från @hepanter o h det var en mycket trevlig upplevelse! Otroligt snabbt och smidigt, fantastiskt paketerat. 100% GG👌
 

M26

Rolex
2-Faktor
Sålt klocka til @hepanter på distans. Snabb och smidig affär med god kommunikation. 100% Good Guy jag gärna gör affär med igen 👍
 
Topp