- Pris
- Olika
- Returpolicy
- Nej
- Bilder Skickat
- Ja
Tjena!
(Tillbakadragen och de osålda klockorna ligger i en ny samlingstråd)
Ett gäng klockor ska avyttras då annat lockar. Mer bilder skickas gärna och har en lång stabil GG tråd.
Bytesförslag tas gärna emot, just nu är jag lite extra pepp på Bulgari (Magnesium, Octo Solotempo)
Frakt bjuder jag på vid smidig affär
Såld
Grand Seiko SBGX261
Fantastik allrounder på 37mm med ett precist 9F verk. Framtida klassiker. Watch only.
Prisidé 14 000:-
Hermès Arceau
Riktigt fin dressad klocka på 38mm med finish som överraskar. Box och papper!
Prisidé 17 000:-
Såld!
Synchron Poseidon Icediver
Riktigt fin och eftertraktad dykare. Väldigt fint skick, kommer på svart sailcloth och med vita originalgummit samt tub och papper.
Prisidé 12 000:-
Credor
Liten naggade god dressare med integrerad länk från Seiko’s premium brand. Små missfärgningar på tavlan vid 3 och 8.
Prisidé 4500:-
(Tillbakadragen och de osålda klockorna ligger i en ny samlingstråd)
Ett gäng klockor ska avyttras då annat lockar. Mer bilder skickas gärna och har en lång stabil GG tråd.
Bytesförslag tas gärna emot, just nu är jag lite extra pepp på Bulgari (Magnesium, Octo Solotempo)
Frakt bjuder jag på vid smidig affär

Såld
Grand Seiko SBGX261
Fantastik allrounder på 37mm med ett precist 9F verk. Framtida klassiker. Watch only.
Prisidé 14 000:-
Hermès Arceau
Riktigt fin dressad klocka på 38mm med finish som överraskar. Box och papper!
Prisidé 17 000:-
Såld!
Synchron Poseidon Icediver
Riktigt fin och eftertraktad dykare. Väldigt fint skick, kommer på svart sailcloth och med vita originalgummit samt tub och papper.
Prisidé 12 000:-
Credor
Liten naggade god dressare med integrerad länk från Seiko’s premium brand. Små missfärgningar på tavlan vid 3 och 8.
Prisidé 4500:-
Senast ändrad: