• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Hermes H08 - discontinued?

MightyMowgli

Cartier
2-Faktor
Finns ett gäng på NK i Stockholm, funderar på att skaffa ett till band till min :D
1000028361.jpg

1000028360.jpg

1000028359.jpg
 

Frontendarn

Panerai
2-Faktor
Update: 2250 pix för ett nytt band, upp till 8 månader (!!) väntetid satte lite käppar i hjulen :/

Passade iaf på att klämma och känna lite på några av klockorna de hade. Den nedre blåa är grymt ball! :D

1000028362.jpg

1000028363.jpg
Oj, 8 månader låter helt sjukt för ett band o_O H08 ser i alla fall riktigt trevlig ut. Hade varit kul att testa den så får inte missa att springa in på NK nästa gång jag är uppe i Stockholm.
 

Pictor

Audemars
Formgivartorka eller ..
Samtidigt så har dom ett konsekvent formspråk som dom troligtvis har en marknad för, ganska originellt, och jag tycker personligen om när man arbetar med kvadraten som bas.
Som motvikt till den Eviga Cirkeln..
 

MightyMowgli

Cartier
2-Faktor
Fick nu besked att det är 3-4 månaders väntetid på ett nytt band så jag testade att lägga en beställning. Förhoppningsvis är det lite konstgjord känsla av scarcity från Hermes håll så det går ännu snabbare än så :D
 

UNO

Panerai
Fick nu besked att det är 3-4 månaders väntetid på ett nytt band så jag testade att lägga en beställning. Förhoppningsvis är det lite konstgjord känsla av scarcity från Hermes håll så det går ännu snabbare än så :D
Testa att beställa på nätet och hämta ut i butiken, så köpte jag mitt bälte(nej det är inget ”H” utan ett helt normalt bälte..).
 

UNO

Panerai
Har bara inte lyckats hitta online :/

Har du kanske sett nåt jag missat?

Stora Hermes sida klockor lägsta pris så finns det armband. Du kan ju kolla om det går att beställa och hämta i butiken.

Mitt bälte hämtade personalen på NKs varumottagning och lämnade över till mig, dvs det bokfördes inte i butiken utan expeditens promenad var en tjänst som ingick i butikens åtaganden.
 

MightyMowgli

Cartier
2-Faktor

Stora Hermes sida klockor lägsta pris så finns det armband. Du kan ju kolla om det går att beställa och hämta i butiken.

Mitt bälte hämtade personalen på NKs varumottagning och lämnade över till mig, dvs det bokfördes inte i butiken utan expeditens promenad var en tjänst som ingick i butikens åtaganden.
Hittar inte rätt band där så antar att jag får bita i sura äpplet och se hur lång tid det tar för dem att få in :)
 
Topp