Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ny rem fra Hermès Oslo.
![]()
Den er 39, og det tror jeg alle er, men nå har de av en eller annen grunn begynt å oppgi størrelse inkludert kronen. Håndleddet mitt er ca. 17 cm, og ja, den sitter veldig behagelig påSer ut att sitta riktigt bra
Är din 42 eller 39?
Såg väldigt bra utDen er 39, og det tror jeg alle er, men nå har de av en eller annen grunn begynt å oppgi størrelse inkludert kronen. Håndleddet mitt er ca. 17 cm, og ja, den sitter veldig behagelig på![]()
KBK!Såg väldigt bra ut
Får börja titta på hemsidan om de kommer in fler då
Flesta på c24 verkar säljas i US
Går de där att testa i butik? Gillade dock blå bättre
Högst oklart. De som jobbar på Hermés NK vet knappt att den ens existerarGår de där att testa i butik? Gillade dock blå bättre
I Oslo har de hatt den inne med ujevne mellomrom, og solgt 7-8 stk. De fleste er på Tidssonen.Högst oklart. De som jobbar på Hermés NK vet knappt att den ens existerar![]()
Riktigt snyggNy versjon, roségull og titan.
![]()
![]()
€ 15750 i følge MonochromeRiktigt snygg
Vet du pris?
Nej, den är riktigt grym faktiskt! Ligger högt på vill ha listan tillsammans med GO seaq och GS asaborake. Samma prisbild.... väldigt olika klockor....Jag tycker att den är riktigt nice. Hade varit trevligt att kanske testa vid något tillfälle. Den är kanske lite av Acquired taste dock. Priset är ju inte heller orimligt, speciellt inte med tanke på att den i praktiken har ett Parmigiani urverk i sig.
![]()
Så vad väntar du på?I skrivande stund går det att klicka hem dessa:
![]()
Måste testa förstSå vad väntar du på?![]()
Mmmm nu har vi något spännande på ingång. Fortsättning följer.
Gillar den skarpt! Stort grattis!!!![]()
![]()
Speciell
Den är riktigt läcker. Inte som något annat jag haft tidigare!Gillar den skarpt! Stort grattis!!!
Har varit in i flertalet Hermesbutiker för att få prova den där, men tyvärr gått bet hitintills.
Ingen säljesannons nu, du har ju precis fått den och beskriver den positivt. Forumet behöver fler bra parfymur.![]()
![]()
Passade på att fota i lite solljus. Skulle vilja ha någon bra macro för att fånga detaljerna i tavlan och urverket!
Unik klocka som gör sig grym i en samling för att variera! Ska känna på den några dagar och se om den kommer användas. Hojta till om det finns intresse om jag skulle låta den gå vidare