• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Heuer 3000

Enrico

Omega
Pris
5000kr
Returpolicy
Om överenskommet
Bilder Skickat
  1. Ja
Dags att sälja min Heuer då jag ej burit den mycket det senaste!

Klockan är i fantastik fint skick och kommer med orginal länk ovh krona från heuer! De bilderna för de otroligt fina skicket

Detta är den största av dessa modeller därför ofta kallad Jumbo
Referens: 934.206
Länken sitter något tight på min handled ca 17cm men burit den mest på läderband vilket den är riktigt cool på! Och 20mm mellan luggarna vilket är perfekt för den med många band!

Går fint som en Quartz skall

Tunn boett vilket gör den extra cool, skriv vid frågor har massvis med fler bilder och tar gärna emot bytesförslag

Finns i Stockholms området
B774FA69-B8E6-4D37-BA6B-20C7DF342C77.jpeg
F0C5C9E9-1B3A-44FA-BF85-7911924F938C.jpeg
1F812FDC-F6D0-4356-B539-C9977CF9F970.jpeg
 
Senast ändrad:
Topp