• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Heuer 70-tals kronograf med orange visare/detaljer

Andersml

Audemars
2-Faktor
En riktigt härlig 70-talare söker en nytt hem. Jag köpte klockan för ca 1år sen av Abel på Heuertime.com

Det finns fina bilder på hans hemsida under For Sale och sen Sold....jag kan inte matcha hans bilder alls tyvärr.....

Den var då nyservad och renoverad till ett mycket fint skick. Sällan använd av mig och får därför lämna.....

Alla funtioner funkar perfekt som väntat när Abel servat. För er som inte känner till honom-googla på Heuer och Abel....han är the guru när det kommer till Heuer. Jag har köpt fler klockor av honom och kan inte nog rekommendera det han säljer.

Pris 37.000:- swish eller in på mitt konto på SEB med banköverföring.

Gärna F2F i Stockholm på min arbetsplats med kameraövervakning. Kan oxå skickas efter pengarna flyttat in på mitt konto. Ingen retur om klockan inte väsentligt avviker från bilder och beskrivning här.
image.jpg
image.jpg


Tack KS för annonsplats och ett trevligt forum!

/ Anders
 
Senast ändrad:
Topp