- Pris
- 55000
- Returpolicy
- Enl. ök.
- Bilder Skickat
- Ja
Säljer härmed en väldigt välbevarad Heuer Camaro ref. 7220 NT med det välkända Valjoux 72, vilket den delar med bl a dåtidens Rolex Daytona m fl. Tavla, visare och lume är i det närmaste perfekt och boetten är väldigt skarp, med välbevarade former och borstning. Klockan går bra och kontrollerades senast av urmakare för ca 1 år sedan. Inget servicebohov fanns vid det tillfället och jag har ingen anledning att tro annat nu. Alla funktioner fungerar som de ska och klockan är len och fin i uppdraget, med bra gångreserv.
Jag har tagit så ärliga bilder jag kan på skicket. 90% av de små märkena som syns på bilderna är reflektioner som förstärks på bild. IRL syns det knappt.
F2F möjlig i Göteborgsområdet. Skickas annars med värdefrakt på köparens risk, då värdet överstiger max-taket hos Postnord.
Jag har tagit så ärliga bilder jag kan på skicket. 90% av de små märkena som syns på bilderna är reflektioner som förstärks på bild. IRL syns det knappt.
F2F möjlig i Göteborgsområdet. Skickas annars med värdefrakt på köparens risk, då värdet överstiger max-taket hos Postnord.