• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

hiss eller diss?

Eurenius

Den norrländska rörtången
2-Faktor
Dessa konnosörer jag jobbar med kan inte utskilja en vettig klocka om den så dansade naken framför dem och skrek på polska. Bubblan är en sån här sak som folk av någon anledning känner igen.
Min plutCh har en sub. En 16610 om jag inte sett helt fel. De få som märker det känner igen den p.ga. bubblan. Skulle han haft en nodate så skulle folk nog aldrig märka det. Om man tar rolex (populära) sortiment, så är det ju i stort sett bara SDDS som saknar bubbla.

Okej, då hänger jag med :)
 

Rico

Cartier
2-Faktor
Gällande topic tycker jag suben är bäst med bubbla, annars finns ju SD'n om man vill ha utan.

Fast GMT utan bubbla då?



Funderar på att byta till ett vanligt plexi med bubbla, men jag kommer mig inte för då jag faktiskt tycker att detta funkar och ger min gmt lite mer karaktär...eller nåt. :)
Gmt utan bubbla, t ex tropic 38 glas, är grymt! Hade definitivt kört på det om jag hade en gmt.
 
Topp