Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Känns bara löjligt att försöka ändra en fasad för att få något som man egentligen inte har möjlighet att få/köpa. Kör det riktiga eller så skiter man i det.
(Se även Steinhart-, Davosa och Bulovadiskussionerna det är väl samma sak där.)
But still... Varför försöka göra något som ser ut som något som det inte är?
Med tanke på hur mycket den snubben lägger på klockor så tror jag säkert att han har råd att lägga upp pengar till en 1655. Jag tror att Jocke drivs av ett genuint klockintresse och gillar att mecka och ha sina små projekt, snarare än att han skruvar till en Franken-1655 för att få cred vid bardisken.Känns bara löjligt att försöka ändra en fasad för att få något som man egentligen inte har möjlighet att få/köpa.
Det där hade jag ingen aning om, fan va sjukt... Det där tycker inte jag är okej.
Det är okej att ändå få drömmaOch nej, jag är inte Jockes hemliga pojkvän.
En äkta utan filter och färglåda..
![]()
Med tanke på hur mycket den snubben lägger på klockor så tror jag säkert att han har råd att lägga upp pengar till en 1655. Jag tror att Jocke drivs av ett genuint klockintresse och gillar att mecka och ha sina små projekt, snarare än att han skruvar till en Franken-1655 för att få cred vid bardisken.