• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Hittade en klocka till hemma........ Nej jag slänger aldrig saker.

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
010.JPG
Typ ett sånt här spänne.
Kul lösning, inget man brukar se. Vet inte ens om jag sett det tidigare till ett armbandsur. Inget som har något direkt värde men intressant.
 
Stört, jag slutade använda klocka för 30 år sen...... Nu har jag haft på mig denna Seamaster i 3 dagar, igår glömde jag den på jobbet och saknar den som faen!!!!!!
Hur mår ni när ni glömt klockan på ett sätt så ni inte kommer åt den på flera dagar?
 

Freddie L

Panerai
Stört, jag slutade använda klocka för 30 år sen...... Nu har jag haft på mig denna Seamaster i 3 dagar, igår glömde jag den på jobbet och saknar den som faen!!!!!!
Hur mår ni när ni glömt klockan på ett sätt så ni inte kommer åt den på flera dagar?

Hemma är det lugnt, det finns mycket andra klockor att välja. På jobbet är det värre, känns förjäkligt när man är på väg i bilen och inser att armen är bar. Vända och bli 30min sen!?! Har löst det genom att lägga en gammal quartsare i jobbportföljen till nödfallen.

Som en parantes kan jag inte ens ha klockan på själva arbetstiden, bara på resvägen. Men dagen blir förstörd ändå! :)
 
Topp