Kul lösning, inget man brukar se. Vet inte ens om jag sett det tidigare till ett armbandsur. Inget som har något direkt värde men intressant.Typ ett sånt här spänne.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kul lösning, inget man brukar se. Vet inte ens om jag sett det tidigare till ett armbandsur. Inget som har något direkt värde men intressant.Typ ett sånt här spänne.
Har du vågat dig på boettlocket än?Lite pyssel att få på, men det är ju bara en träningssak.
Menar du folkabussen?... Trot eller ej.. Jag har sett den där hemskheten till bil på E4:an..Riktig liten pärla, ser fram emot bilder efter öppning
Menar du folkabussen?... Trot eller ej.. Jag har sett den där hemskheten till bil på E4:an..
Kung på regniga festivaler!Herr dRicVin, den är inte hemsk, utan är precis som ett bättre vin, en rejäl musöppnare. Då är det praktiskt med en säng på flaket.
Finns matlagningsfaciliteter åxå!
Det gör man inte.....Stört, jag slutade använda klocka för 30 år sen...... Nu har jag haft på mig denna Seamaster i 3 dagar, igår glömde jag den på jobbet och saknar den som faen!!!!!!
Hur mår ni när ni glömt klockan på ett sätt så ni inte kommer åt den på flera dagar?
Stört, jag slutade använda klocka för 30 år sen...... Nu har jag haft på mig denna Seamaster i 3 dagar, igår glömde jag den på jobbet och saknar den som faen!!!!!!
Hur mår ni när ni glömt klockan på ett sätt så ni inte kommer åt den på flera dagar?
Jag jobbar i rödzon så vare sig gud eller hinhåle kommer åt den!Det gör man inte.....
Det var ju inte det jag tänkte på. Den ska ju bara sitta på armen!!!!!!!Jag jobbar i rödzon så vare sig gud eller hinhåle kommer åt den!