• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Hjälp med att ta av armband

Hej! Jag försöker montera av armbandet på min Bulgari diagono. Jag har lyckats få av bandet på en sidan, jag lyckas däremot inte hålla emot skruven på andra sidan då jag ej har en mejsel som är tillräckligt tunn, på sidan jag fick av lyckades jag hålla emot med endast tummen för att skruven inte bara skulle snurra runt. Är det någon som har något tips? Mvh
IMG_92495501-0C3D-44EA-9274-F52C9302BE40.jpeg

Rekommenderar att köpa/slipa till två mejslar som är lika långa och breda som spåret. Det gjorde jag. Är så tråkig att titta på misshandlade skruvar. Annars är tipset at testa båda sidorna. Sitter ju en gummipackning på ena sidan som jobbar emot. När sedan gängorna ä rena funkar det utmärkt med en mejsel.

Har nu fått ut skruven lite med ditt tips! Tack, men den vill ej släppa ur, som att det hackar precis innan det ska lossna

Bilagor

• image.jpg
    image.jpg
    386.9 KB · Visningar: 1
Tillbaka
Topp