Sommarkatten
Basic
Får tacka för alla svar!
Nu har jag lagt ut en köpes annons på ks på en Tudor black bay röd
Nu har jag lagt ut en köpes annons på ks på en Tudor black bay röd
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bra val. Älskar min och den används ofta på gummi. Inte så mycket bilder i luren men kan bjuda på några som kanske gör ha-begäret lite större
Bör tillägga att samtliga bilder är oredigerade och tagna med iPhone. Klockan är helt enkelt så vacker.
22k begagnade? Du kan få min för 21k isfHar lite funderingar vid köp av
Har kollat beg priserna på klocksnack och sett att dom säljs från 16-22tusen. Då börjar jag fundera på om man ska köpa en ny från Chrono24 från Tyskland, där dom kostar runt 23tkr. Har varit i kontakt med olika svenska butiker och fått erbjudande från 27-31tkr.
Är det värt att betala extra och köpa den från en svensk butik? Hur tror ni dom håller sig i värde om 5-10år? Vad brukar en vanlig servicekostnad gå på efter några år?
Det blev mycket nybörjar frågor