Tjena!
Antar att det finns X antal liknande trådar här men är ny här och har inte riktigt hittat rätt tråd att posta i.
Det är i alla fall dags att för uppgradering känner jag. Är för tillfället stolt ägare av en relativt nyinköpt Seiko skx007 men känner att det är dags för något åt det lite mer dressiga hållet.
Alltid gillat Certinas klockor och speciellt denna automatiska DS-1 har fallit mig i smaken
Nu vill jag väl egentligen kika ifall Ni på klocksnack har några rekommendationer.
Är Certina något att ha?
Något annat man bör satsa på? I så fall vad?
Kom gärna med tips av klocka i liknande utseende som Certinan!
Tackar så hemskt mycket på förhand och önskar er alla en fortsatt trevlig torsdagskväll!
Allt gott!
/J
Antar att det finns X antal liknande trådar här men är ny här och har inte riktigt hittat rätt tråd att posta i.
Det är i alla fall dags att för uppgradering känner jag. Är för tillfället stolt ägare av en relativt nyinköpt Seiko skx007 men känner att det är dags för något åt det lite mer dressiga hållet.
Alltid gillat Certinas klockor och speciellt denna automatiska DS-1 har fallit mig i smaken
Nu vill jag väl egentligen kika ifall Ni på klocksnack har några rekommendationer.
Är Certina något att ha?
Något annat man bör satsa på? I så fall vad?
Kom gärna med tips av klocka i liknande utseende som Certinan!
- Då jag är student så får budgeten ligga på ca 6000-9000 men kan se mig sträcka mig lite längre ifall jag skulle hitta en klocka av lite högre kaliber än Certinan för rätt pris.
- Ska funka till kostym men även som lite finare vardagsklocka
- Inga problem att köpa begagnat!
- Automatiskt är näst intill ett krav
Tackar så hemskt mycket på förhand och önskar er alla en fortsatt trevlig torsdagskväll!
Allt gott!
/J