Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag skulle personligen valt en Air. Nya Macbook känns riktigt trevlig på måtten och det nya tgt-bordet men jag har dock bara testat den i fem minuter i affären så det ger ju inte mycket. Ska du nu plugga lär du ju bära med dig den en hel del så då är låg vikt alltid trevligt.
Jag har haft fyra Air tidigare och ångrar inte att jag nu sitter framför nya MacBook. Air blev helt plötsligt omodern över en natt på något sätt. Skärmen och musplattan är verkligen fantastisk.
Tack för svar.Beror nog på vad du ska använda datorn till Om du inte är en power-user kommer du långt med chrome, qbittorrent, vlc och spotify
Dottern ville gå motsols och vägra köpa mac när hon började på universitet. Blev en Asus Zenbook som hade kanonprestanda för dryga 10´.
Lite mer än året senare gick strömkontakten sönder i datorn och Asus hävdar yttre våld. Alltså, stiftet med pluspolen är knäckt och hur skall det kunna gå till när det sitter en hylsa runt ?
Nej, dåligt materialval, kass service och ....
Dottern köpte MBP för ett halvår sedan och sitter numera nöjd.