Ninen79
Guld
Det kostar att ligga på toppOjoj! Riktig storfräsare
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det kostar att ligga på toppOjoj! Riktig storfräsare
EN fullset 16710 för 35-37 känns oerhört orimligt.. Det är en Rolex som du är ute efter.Jag tror att det lutar åt en fullset 16710 sv såld som man kan få för ca 35-37k. Vad är Oyster precision för märke?
Kanske lite för lite men för ca 39k borde jag väl få en fullset och opolerad?EN fullset 16710 för 35-37 känns oerhört orimligt.. Det är en Rolex som du är ute efter.
Det får bli en 15760 i risigt skick utan b&p. Skynda dig att köpa innan nästa månads räkningar dyker uppJag har ca 39 k på mitt sparkonto och är sugen på en Rolex.
Kom gärna med tips, tänk på att klockan ska hålla sitt värde och helst skulle jag gå i vinst den dagen jag säljer den vidare
Klockan ska vara minst 39mm fullset och svensk såld.
Jag har varit inne hos Rob e och Nymans en massa gånger och klämt klockor, alltid trevligt med gratis kaffe och gott klocksnack
Kom med förslag
Edit. Såg nu att jag bara hade ca 29 k kvar på sparkontot efter månadens alla räkningar
Klockan går före räkningarDet får bli en 15760 i risigt skick utan b&p. Skynda dig att köpa innan nästa månads räkningar dyker upp
Klockan går före räkningar
Håller inte på med sånAnnars kan du ju alltid håva in lite extra cash via smslån. Snabbt, enkelt och smidigt!
Snark... samma nivå som Betner håller och han har säkert inte ens en Rolex..
Prisbilden för fullset 16710 är snarare runt 59 än 39. En Explorer 2a, 16570 kan eventuellt rymmas i budgeten.Kanske lite för lite men för ca 39k borde jag väl få en fullset och opolerad?
Kan absolut vara ett alternativ, kanske man kommer undan med en 1675 för under 30 k?Om du vill ha en 16710 men inte har råd kan du inte kolla på någon äldre GMT?
Typ 1675. Brukar ha gulnade index och se lite trista ut. Borde gå att få billigt.
Planen är köpa så billigt som möjligt och kunna sälja dyrt och tjänar pengar!Jag undrar mest om du kommer köpa den, lägga ut den på annons och dra tillbaka annonsen för att annonsera den igen dagen efter och hålla på så ungefär en miljard gånger innan du säljer den. Därefter köper du givetvis tillbaka den och upprepar proceduren. Är det planen?
Kan absolut vara ett alternativ, kanske man kommer undan med en 1675 för under 30 k?
Ja den ska vara nypolerad och ser ny ut! Gillar inte när det är tydliga bevels och tjocka boetten ditten och datten...Du kan klara dig under 30 k men då är den garanterat inte nypolerad vilket man helst vill att de ska vara.
Såndär med bakelit-skit på snurr-ringen. Billigare än aluminium.Om du vill ha en 16710 men inte har råd kan du inte kolla på någon äldre GMT?
Typ 1675. Brukar ha gulnade index och se lite trista ut. Borde gå att få billigt.
Näe ingen bakelit, dem går lättare sönder än aluminium. Antar att fullset 1675 med bakelit är ännu billigare typ 25-26 k?Såndär med bakelit-skit på snurr-ringen. Billigare än aluminium.
Japp. Max. Har set dem gå för 23, Men då var de opolerade och servade i Indonesien.Näe ingen bakelit, dem går lättare sönder än aluminium. Antar att fullset 1675 med bakelit är ännu billigare typ 25-26 k?
Näe ingen bakelit, dem går lättare sönder än aluminium. Antar att fullset 1675 med bakelit är ännu billigare typ 25-26 k?