• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Hjälp mig hitta en rolex-modell för mig

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Jag tror den här tråden behöver en semla till....
image.jpeg

Busted. jag var där 11.30! Du lös med din frånvaro... Spänning tätnar!
Jag trodde du bara åt på Gröne Jägaren. I alla fall så var jag på East. Skickade sms till kollega kl 11:24 med en bild på maten för att jävlas med hen som var tvungen att sitta kvar på jobbet en stund. Precis då satt Oskar456 och lekte framför sin Mac. Min bild är tagen kl 11:23:55 den 19 feb. Vi får nog koppla in Leif GW snart.
image1.JPG

Jag trodde du bara åt på Gröne Jägaren. I alla fall så var jag på East. Skickade sms till kollega kl 11:24 med en bild på maten för att jävlas med hen som var tvungen att sitta kvar på jobbet en stund. Precis då satt Oskar456 och lekte framför sin Mac. Min bild är tagen kl 11:23:55 den 19 feb. Vi får nog koppla in Leif GW snart.
image1.JPG
Haha, du är redan busted. Desto mer du skriver, desto mer uppenbart & patetiskt blir det. Adjö!

image1.JPG
älskar att du kör på black berry! schysst telefon över lag!?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp