• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Hjälp mig med detta, blir tokig tammefan!!! (Iphone)

Får upp ett meddelande som säger
iMessage
Din operatör tar eventuellt ut en avgift för de SMS som används för att aktivera iMessage.

Jag blir inte av med denna jävla skit och jag har följt guiden på Apples hemsida men det hjälper inte.
Det är en iPhone X med senaste uppdateringen och snart kastar jag ut detta jävla skräp genom fönstret!!!!!!!!!!!!! Helvette alltså!!!!!!,!,!,

Jag ger själva fan i att ett sms kostar för att aktivera, finns väl ingen jävel på planeten som har nytta av denna meningslösa information som kommer med ca 5 minuters mellanrum!

Årets, nej historiens sämsta jävla svammel är detta jävla bojsänke till telefon. Jag har aldrig i mitt liv förvaltat 10k på ett sämre vis och jag har gjort sjukt många dåliga affärer i mina dagar, det ska gudarna veta!,!,!,!!!!!!! Varför måste den vara så jävla tung? Samt hur ska man veta vilken väg den är när man tar upp den ur fickan när fram och baksida känns exakt likadan??? Designflopp av monumentala mått säger jag

I och med att kameran sticker ut så ligger den inte stabilt på bordet heller. Sjukt dålig telefon detta

Senast ändrad:
Haha , skumt fel !
Gör en super reboot och se om de löser sig.
Klicka volym upp , direkt efter de klicka volym ner, direkt efter de håll ”låsknappen” intryckt tills telefonen startar om sig !

Haha , skumt fel !
Gör en super reboot och se om de löser sig.
Klicka volym upp , direkt efter de klicka volym ner, direkt efter de håll ”låsknappen” intryckt tills telefonen startar om sig !

Sorry funkar ej, det absolut första som kom fram när jag gjort detta ör samma jävla skit till inforuta.

Kan inte telefonen fatta dels att jag har tagit del av informationen 262738474 gånger det senaste dygnet och dels att JAG BRYR MIG FAN INTE!!!!!!!!

Ta ut sim-kortet , starta om telefonen och sätt in kortet igen

Ska testa det direkt jag kommer hem och letat fram det dör verktyget.
Köpte en iPad Pro 10.5 idag och kämpar febrilt med att få fram sms på den om någon skickar det till min telefon, men detta visar sig vara HELT JÄVLA OMÖJLIGT!!!!!! Har provat alla jävla funktioner på den som finns hela dagen!!

Vilket jävla skräp till surfplatta detta ändå är, jag fattar inte hur fan jag ska kunna använda det här på ett seriöst sätt???? Som jag ser det är detta en jävla leksak som ungarna har på dagis och spelar nå jävla pusselspel för något vettigt går det fan inte att göra med den här???? Ja vad fan ska man säga??????

Stackare!
Har en IPhone 6 som du kan få byta till dig för att bli av med eländet! Eftersom jag tycker så synd om en KS-broder i nöd så behöver du inte en lägga något mellan......

snarlikt problem (kanske):

Jag har en Iphone4 hemma som yngsta grabben (4år) fått och leker med.
Han har lyckats låsa den och får upp meddelandet.
"Iphone är låst. Aktivas igen om 24 562 742 minuter"

Nån som vet hur fan det gick till och hur man åtgärdar?
Och skriv inte "ring supporten", det fattar jag också, gärna lite mer konkret info och vart man ringer etc.

Tack på förhand

"Det bästa med Iphone är att allt är så enkelt, intuitivt och användaranpassat", brukar man ju får höra av Apple fanboys. Ja, jävlar i min låda vad enkelt det var att lösa det här problemet...det här hade ju vem som helst kunna gissa sig fram till :D

Skärmavbild 2018-01-30 kl. 17.30.14.png

"Det bästa med Iphone är att allt är så enkelt, intuitivt och användaranpassat", brukar man ju får höra av Apple fanboys. Ja, jävlar i min låda vad enkelt det var att lösa det här problemet...det här hade ju vem som helst kunna gissa sig fram till :D

Ja vilket skräp, det har då blivit till sig nu iaf.
Surfplattan däremot ger jag upp med, den får dottern ta så läser jag Norran i pappersform som vanligt istället.

Faktum är att sedan Steve Jobs gick bort så går det utför. Apples signum är att det ska vara enkelt, i princip självinstallerande. Missar man det målet finns inget kvar för designmässigt är de andra ikapp.

Själv avstår jag iMessage men får däremot upprepade frågor om jag vill aktivera diktering, vilket jag inte vill. Hur slipper man det?

EAD0C478-C610-4CE6-A02D-E323A1A0A704.png

HELVETTE!!!!!!!!
Nu ör den jävla #%*!!!!$####***!!!!##?%?% skiten tillbaks igen!

Gud förbannat jävla skittelefon jag blir så less på detta jävla trams!!!!!!!!
Klicka bara OK! Jag byter mellan två simkort varje månad pga utlandsresa och då kommer det där upp. Det är bara klicka ok och smsa som vanligt. Förstår inte problemet när det bara är en påminnelse från telefonen till dig

Klicka bara OK! Jag byter mellan två simkort varje månad pga utlandsresa och då kommer det där upp. Det är bara klicka ok och smsa som vanligt. Förstår inte problemet när det bara är en påminnelse från telefonen till dig

Problemet är att det kommer med ca tre minuters mellanrum varpå min allmänna aggressionsnivå stiger till oanade höjder.

Problem nummer två är att det är meningslös information som jag eller någon annan aldrig kan bry sig om.

Problemet är att det kommer med ca tre minuters mellanrum varpå min allmänna aggressionsnivå stiger till oanade höjder.

Problem nummer två är att det är meningslös information som jag eller någon annan aldrig kan bry sig om.
Så om du klickar ok kommer det upp igen? Vart bor du? Jag skulle försöka ta mig till en Apple butik(deras egen). Boka tid innan så du slipper köa där så kommer de till 100% kunna hjälpa dig, är det fel på telefonen kommer du få en ersättningenhet, alltså en helt ny telefon i handen :)

Tillbaka
Topp