• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Hjälp mig välja beater

Vilken ska man ha ?

• Seiko tuna sbbn031

Röster: 24 26.4%
  • Breitling colt skyracer

Röster: 32 35.2%
  • Sjöö sandström utc skydiver

Röster: 23 25.3%
  • quartz är töntigt

Röster: 12 13.2%

• Totala väljare
    91
jo som du säger @Richie så är jag övertygad om att man kommer "förstöra" klockan på jobbet, så det ska ju vara en som man är villig att repa lite.

jo som du säger @Richie så är jag övertygad om att man kommer "förstöra" klockan på jobbet, så det ska ju vara en som man är villig att repa lite.
Man kan ju säga att den får lite hairlines här och var :D
img_2782-jpg.407546

Jag köpte en ny på Rhodos idag. Hittade en butik till slut med trevlig personal. Tänkte använda denna som "beater". Citizen Eco drive. Nån special edition historia tydligen. Reservtid , 6mån..
IMG_20170908_210307_165.jpg
IMG_20170908_205119_372.jpg

Jag skulle ta en Breitling Colt Skyracer , tror den skulle passa bra av dessa modeller om du nu är elektriker då den är riktigt snygg i Verkligheten & inte bärs på länk då du säkert kommer åt saker här & där på jobbet.
Lycka till i ditt sökande av klocka.

Hade tagit skyracer av dessa 3 :) En av få qvartsare jag faktiskt är lite små sugen på! Är något svincoolt över svarta breitlings :)

Tillbaka
Topp