• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Hjälp, vad är det för fel..?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Jag har nästan alltid surfat på KS med iPhone och diverse iOS-versioner eftersom jag sällan är vid min stationära dator och det har fungerat klockrent. Nu har jag en iPhone X med iOS 3.1.2 och allt är skit på KS. Sidor laddas inte, jag loggas ur och jag kommer inte in.
Jag har testat olika nät 3G/4GWiFi - ingen skillnad
Jag har testat olika webläsare iOS/Firefox - ingen skillnad.
Vad fan är problemet? vad ska jag göra?
Det här är ingen lifestylefråga, det är viktigare än så. Hur ska jag kunna fortsätta mobilt på Klocksnack utan problem?

Har inga problem alls. IOS 13.1.3 och en iPhone 7 med nybytt batteri. (Reagerade på din programversion men det kanske är annorlunda beroende på lur vad vet jag. Har förövrigt samma version (13.1.3) på min iPad (ny) som också funkar hur bra som helst)
Jag surfar KS via google chrome app på båda om det nu spelar någon roll.

Senast ändrad:
Kan väl bidra med att det funkar bra i firefox och opera coast på iphone 7 med iOS 13.1.3 också. Troligtvis inte luren det beror på alltså.

Jag har nästan alltid surfat på KS med iPhone och diverse iOS-versioner eftersom jag sällan är vid min stationära dator och det har fungerat klockrent. Nu har jag en iPhone X med iOS 3.1.2 och allt är skit på KS. Sidor laddas inte, jag loggas ur och jag kommer inte in.
Jag har testat olika nät 3G/4GWiFi - ingen skillnad
Jag har testat olika webläsare iOS/Firefox - ingen skillnad.
Vad fan är problemet? vad ska jag göra?
Det här är ingen lifestylefråga, det är viktigare än så. Hur ska jag kunna fortsätta mobilt på Klocksnack utan problem?

Kör du IOS 3 som du skriver förstår jag att ingenting fungerar :rolleyes:

Det skall naturligtvis vara iOS 13.1.2. Har nu också testat med Chrome men det hjälper inte. Inga problem med andra web-sidor. Luren är en iPhone x.

Förlåt för eventuellt hijack av tråden, men anser det vara lite sådär halvt relevant.
Surfar via Chrome på Android och har alltid kunnat klicka på bifogade bilder (i fullformat) för att förstora upp den till den upplösning den laddades upp i. Men nu den senaste veckan-ish så går inga bilder att klicka på för att förstora (bara de som bifogats/laddats upp i miniatyr, men det är en annan femma och inte problemet).
Någon annan som upplevt detta/denna förändring?

Förlåt för eventuellt hijack av tråden, men anser det vara lite sådär halvt relevant.
Surfar via Chrome på Android och har alltid kunnat klicka på bifogade bilder (i fullformat) för att förstora upp den till den upplösning den laddades upp i. Men nu den senaste veckan-ish så går inga bilder att klicka på för att förstora (bara de som bifogats/laddats upp i miniatyr, men det är en annan femma och inte problemet).
Någon annan som upplevt detta/denna förändring?
Känd bugg i Chrome enligt @Leben se: https://klocksnack.se/threads/efterlängtad-uppfräschning-av-ks.107696/page-15

• Like
Reactions: Nza
Det verkar ha att göra med mitt konto. Är jag inte inloggad går det bra men så fort jag loggar in låser det sig.
Rensat kakor osv.? Känns inte helt troligt som felkälla med tanke på att du verkar uppleva samma problem i olika webbläsare men jag kan inte komma på någon annan anledning som skulle vara kopplad till din inloggning.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp