Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag kommer och hämtar den för en 500-lapp omgående!... Nej men sök på Aquastar Benthos 500 så kommer du se att du sitter på en ikon där. Har för mig att jag sett dessa med just Tissotmärkningen tidigare. Köp om den inte är köpt än...Hej!
Jag kan ingenting om gamla klockor, så jag behöver lite hjälp. Vad är detta? Finns det något värde i denna? Den funkar ej för tillfället, den har legat i en låda i 15 år.
Tack på förhand
O
Afan fan va nice.. Vad borde den vara värd i befintligt skick? Tänkte faktiskt sälja den då vintage inte riktigt är min grej..Håller med @Aurum där . Ett riktigt fynd . Ser ut att behöva lite omvårdnad . Sitter en Omega krona på den b.l.a .Annars bör du kunna få en rejäl slant för den vid ev försäljning .
Gripenbros ser dock väldigt fin ut...Gripenbro har en t s..
http://gripenbro.se/artiklar/watches/aquastar-geneve.html
Det kan väl vara ett riktvärde oaktat om Tissot-märkningen har ett mervärde eller ej.
mvh
...och osåld.Gripenbros ser dock väldigt fin ut...
Ja. Utan att ha speciellt stor koll på aquastar skulle jag gissat på ett pris mellan 5 och 10...och osåld.
Gripenbros ser dock väldigt fin ut...
Är inte tal om att köpa den då jag redan har den, funderar på att sälja den.Som övriga sagt så finns det mkt att läsa om den. Jag håller exemplar med Tissot-tavlan högre för att de är ovanligare och jävligt mkt coolare.
Bara att gratulera om du har möjlighet att köpa den. Jag hade inte tvekat en sekund.
J
Hojta till om du ska sälja!Är inte tal om att köpa den då jag redan har den, funderar på att sälja den.