Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ryska domare är verkligen världens sämsta.. Tack eller något..
Man får inte röra andras klubbor på isen och schweizaren knuffade en klubba till en medspelare. Sjuk känsla att ta den utvisningen när spelet är i mittzon på väg bort från felet när det är en och en halv minut kvar av matchen.Haha har fortfarande inte fattat vad utvisningen gäller...
För Tre kronor!!!Ikv vill jag se en målfest !
Jag vet inte, en sån här match kan också bli på allvar om jag känner Tre kronor rätt! Men bara de fortsätter trycka på så kommer det löna sig.De får passa på och spela ut och dra på lite innan allvaret börjar.
Jo de tenderar att bli sämre ju svagare motstånd de möter, gäller iofs många lag.Jag vet inte, en sån här match kan också bli på allvar om jag känner Tre kronor rätt! Men bara de fortsätter trycka på så kommer det löna sig.
Och Canada ser jvlgt vassa ut !
9-0 !!
Kanada. Kanada med K.
Vill se Roger i Frölunda ta över Tre Kronor så lite folk tackar ja igen. Spelarna är less på Mårtsen.
Vill se Roger i Frölunda ta över Tre Kronor så lite folk tackar ja igen. Spelarna är less på Mårtsen.
De är ett nr större helt klart, men mer fysiskt spel så får vi ned farten på dem !Ryssarna har betalat bra för dommaren. Sen är de ju bättre för övrigt