Så klart, vad dum jag är! Pocketversion snart?
Det verkar bli en ny upplaga. Inte pocket dock.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Så klart, vad dum jag är! Pocketversion snart?
Har jag alltid nära till hands på sängbordet.Letade förgäves efter @Denke s bok i den hyllan
Galet! Semla är en sån där sak som mina amerikanska vänner är galna i. The Swedish Tightteamsbun.Tack. Nej, hipsteramerikanerna ville inte ha de kalorierna... Åt själv!
Klart man äter semlan själv. Bra!Tack. Nej, hipsteramerikanerna ville inte ha de kalorierna... Åt själv!
Det växlar. Just nu skulle jag säga GS dykaren SBGA031.Svär man i kyrkan @Molle om man frågar vilken av klockorna som är din personliga favorit?
De tog en bild på alla.
Dra på trissorDe tog en bild på alla (nästan)
De tog en bild på alla (nästan)
Aldrig haft fler GS samtidigt. Säkert 15-20 till som sålts genom åren. Peacock fick jag av frun när jag fyllde 50.Rätt så där hyggligt...
Men du haft fler väl? På den tiden du hade lite vintage-feeling?
Tyckte väl att det var en peacock på en av bilderna i reportaget... hade inte koll på att du hade en.
Stort grattis till en bra artikel!Aldrig haft fler GS samtidigt. Säkert 15-20 till som sålts genom åren. Peacock fick jag av frun när jag fyllde 50.
SBGE001 tv om SBGA031 och under SBGW005.Stort grattis till en bra artikel!
Har du kvar din första GS och finns den i så fall med på bilden?
När var det du skaffade den?SBGE001 tv om SBGA031 och under SBGW005.
Tror det var hösten 2006. Från eBay.När var det du skaffade den?
Det där är väl långt ifrån alla . Hursomhelst, en imponerande samling och en inspiration för oss andra.De tog en bild på alla (nästan)
Alla (utom en) GS. Du fick se alla GS+SeikoDet där är väl långt ifrån alla . Hursomhelst, en imponerande samling och en inspiration för oss andra.