• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Hodinkee: Ralph Laurens klocksamling

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
Träklockan var inge bra.
Tycker denna är stört bra, tur den är så stor att den inte fungerar på min handled.
Ralph_Lauren_Sporting.jpg
 

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
Ser ut som en moraklocka skaffat barn med en dressare
Nope, kan rekommendera en titt i verkligheten. Känns inte dress utan verktyg, var väl inspirerad av Bugattins instrumentpanel. Helt klart udda men den har verkligen växt på mig. Gillar iofs många av RL-uren, synd att de knappt finns att få tag på begagnade.
 

par

Patek
2-Faktor
Nope, kan rekommendera en titt i verkligheten. Känns inte dress utan verktyg, var väl inspirerad av Bugattins instrumentpanel. Helt klart udda men den har verkligen växt på mig. Gillar iofs många av RL-uren, synd att de knappt finns att få tag på begagnade.
Jag gillar deras riktiga dressur. Trä blir bara smaklöst
 

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
Jag gillar deras riktiga dressur. Trä blir bara smaklöst
Ojoj vad olika man kan tycka. Sedan är jag väl också ovanligt öppen i sinnet. I vilket fall härligt att de vågar sig på udda former och material. Då de inte liknar mycket annat idag så är det svårt att döma dem på bild.
 
  • Like
Reactions: par

par

Patek
2-Faktor
Ojoj vad olika man kan tycka. Sedan är jag väl också ovanligt öppen i sinnet. I vilket fall härligt att de vågar sig på udda former och material. Då de inte liknar mycket annat idag så är det svårt att döma dem på bild.
Gillar RL i övrigt men fick lite avsmak att han kändes lite arrogant. Kan ha fel men så kändes texten
 
Topp