• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

holma20

Köpte en Omega Geneve av holma20!
Allt gick perfekt, 100 % good guy och skulle mer än gärna göra affärer med honom igen.

Buy the seller!

Köpte en vintage Omega av holma20. Grymt välpackad och gick fort. Var supertrevlig och jättesmidig genom hela processen. 100% Goodguy!

Förmedlade ett klockköp åt en vän av holma20. Vännen blev mycket nöjd och affären skötes galant. Snabb, smidig och enkel att ha och göra med. GG i min bok!

Sålt +20´klocka till denna gentleman, smidigare och gladare köpare kan ej önskas. :) 100%GG

Jag köpte en Omega Geneve Automatic av holma20. Bara goda saker att säga: Trevlig, svarade på mina frågor, snabb leverans, väl inslaget paket.
Absolut GG!

Köpte en vintage Seiko av Holma, klockren säljare. Skulle inte tveka på att göra affär med honom igen! :)
100% goodguy!

Lätt en av dom bättre personer jag har gjort affärer med.
Mycket bra kontakt och trevlig kontakt genom affären.
100% Goodguy och gör mer en gärna fler affärer med Holma20

Dra åt hela skogen vad denna herre kan packa, lager, på lager på lager, inget lämnades åt slumpen eller mitt tålamod men bra blev det!!
Rekommenderas starkt!!!!
Affären handlade om en rolex.

Köpt en väldigt trevlig Tissot av herrn. Från det att jag sa "jag tar den" till att den låg på lådan var enstaka minuter.. hade den i handen dagen efter! Skick och gång enligt beskrivning. Tack för en otroligt smidig affär! 100% GG!

Köpt en Omega ref. 2639, klocka och skick som beskrivet, inga tokigheter. :) Fantastisk kommunikation och toksnabb leverans; klockan låg välpackad på lådan dagen efter.

Köpt två TissotPR516. Inga problem: bra kommunikation, rättvisande beskrivningar, snabbt skickat och bra packat (jag har toa -/ hushållspapper för ungefär en vecka framöver). Rekommenderas!

Köpt en klocka av @holma20 och är väldigt nöjd. Extremt snabbt skickat, bra och tålmodiga svar på mina nybörjarfrågor m.m. 10/10! Skulle lätt handla igen om tillfälle gavs :)

Köpte en tissot guldis av holma till en vän som var i super fint skick!

Sen hjälpte holma mig att sälja en vintage omega via ett annat forum

Super bra kille!!!!!!

Tillbaka
Topp