• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

holma20

Köpte en Vintage Omega av @holma20.
Klockan var i mycket fint skick,som beskrivet och klockan kom på posten med blixtens hastighet, paketerad så den skulle klara ett kärnvapenkrig.:)
Han var även snäll och skickade med två länkar.
100% GG i mina ögon.

Köpt en klocka i 10’ + klassen av Holma f2f. Rak och tydlig information men mängder av bilder. Inga konstigheter, 100% GG! Gör jag gärna affärer med
Igen.

Gjort ännu en affär med @holma20, lika trevligt och smidigt som sist. Denna gång kom dessutom klockan levererad i ett godisfyllt påskägg, mycket trevlig överraskning! :)

Köpte en vintage Omega av holma20. Smidig affär med väldigt snabb leverans av ett välpaketerat ur. Rekommenderas!

Köpte en näve renoveringsobjekt för låga fyra siffror. Som beskrivet, trevlig kommunikation, och väldigt bra förpackat. Tack!
Good guy i min bok!

Sålt klocka i 10k-klassen på distans till @holma20 och anser helt klart herrn vara en GG. Trevlig, snabb och smidig affär på alla sätt. Inga konstigheter!

Mvh
Gary Coleman

Holma20 lyckliggjorde mig med smällkaramellen Baltic Aquascaphe. Bang, bom, allt i sin ordning och noll skuggor över honom eller klocka. Högsta betyg.

Tillbaka
Topp