Haha...frågade om nån hade tips gällande ställen man kunde hitta schyssta klockor på och hade hoppats på några konkreta förslag på ställen där folk hade handlat, varit nöjda och således kunde rekommendera!
Tråden blev istället mer en informationstråd om vilka ställen jag bör undvika då de utmålats som ljusskygga skojare som förmodligen fifflar med boetter, bakar tavlor etc etc. Jag är såklart tacksam för dessa varningens ord också och tar med mig det i minnet när jag imorgon sätter mig på flyget.
Fick dock några tips som inte kapades strax över fotlederna och de kan helt klart vara värda att besöka. Jag ska se till att försöka utforska marknaden där borta i HK och förhoppningsvis springer jag på nånting jag gillar
Är mest på jakt efter vintage men bra pris på nytt kan såklart få en att komma på andra tankar!
Ha det gott här hemma i Sverige så får vi se om man kommer hem med något "nytt" på armen om 10 dagar![]()
He he, ja tråden for iväg åt ett helt annat håll än du förmodligen hade tänkt dig, men förblev on topic (klockor is the topic) och blev mycket spännande och informativ. Precis så det skall vara när KS är som bäst!
Edit: Ha en bra resa och lycka till med eventuella klockköp!