• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Hot Shots!

Boris Balkan

Fark you!
219252.jpg


Trodde jag tråden skulle handla om.
 

svesam

Rolex
Ja jösses vilka nostalgivibbar...

En god vän, tillika forumbroder, hade en förkärlek till dessa små godingar under en period.
Är det någon som druckit bara en....
Nä dessa serveras brickvis :p

Skål!
 

leicaphile

Panerai
219252.jpg


Trodde jag tråden skulle handla om.

My father used to say that not playing to win is like sleeping with your sister. Sure she's a great piece of tail, with a blouse full of goodies, but... it's just illegal. Then you get into that whole inbred thing. Kids with no teeth who do nothing but play the banjo... eat apple sauce through a straw... pork farm animals.
 

Igge

Panerai
Tacka vet jag B-52or, det är mums, och även det en pain in The ass för bartendern att göra. Skål :)


Sent from my iPad using Tapatalk
 

Skrollan

Breitling
De har la aldrig varit borta? He he he, min favvo! Helt klart!

Legenden om fettbomben.
Det rycktas om en Shot, en Shot som har förfinats och lärts vidare från generation till generation. Denna Shot är något helt nytt, om man ställer den mot sina andra konkurrenter bakom bardisken, en hotshot går inte att bara "hälla" upp som med vilken annan Shot som helst... Nää, en hotshot ska tillverkas med kärlek och noggrannhet. En perfekta kombination som sedan avslutas med grädde och choklad kross på toppen. Va få människor (vid liv) vet är att fettet i grädden hindrar alkoholen att komma ut i blodet, det bildas en s.k, fettbomb, fettbomben samlar upp alkoholen och håller den under en längre period. När kroppen sedan brutit ned fettbomben i magen så kan ni ju gissa vad som händer, BAAANG! Alkoholen sticker rakt ut i blodet och en kalas fylla likt ingen annan står nu på tur!

Så den lilla, harmlösa, fagra lilla rackaren kan bli ens under


Hold fast
 
Topp