• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

HSK

Köpt en A-13A av herr HSK, funka finfint, okomplicerad att ha att göra med och allt gick jättesmidigt.
Bra SMS-kontakt med besked etc. Trevligt.

EDIT: När autocollect envisas med att skriva "komplicerad" blir man lite sur...

Senast ändrad:
Köpte en G-Shock av @HKS. Blixtsnabbt skickat och välpaketerat. Mycket trevlig kontakt och service i världsklass. Rekommenderas varmt. 100% GG!

• Like
Reactions: HSK
Fick hem en Maranez Samui från @HSK idag som var bra inslagen. Fick kämpa ett bra tag för att överhuvudtaget komma in till klockan. Betalade på onsdagen och hade klockan på handleden på fredag. Så allt gick väldigt snabbt och smidigt. Bara plus.

• Like
Köpte en klocka av @HSK . Väldigt trevlig och smidig affär, svarade gärna på alla mina frågor och var väldigt hjälpsam med allt. Mycket väl packat och snabbt levererat. Bara gott att säga!

100% GG!

• Like
Sålt Squale till den gode @HSK! Hyvens man, och en mycket trevlig sådan.

Inga som helst konstigheter, och givetvis har han mina varmaste rekommendationer :) Solklar GG!

• Like
Köpt min första G-Shock av @HSK, trevlig kontakt, oerhört smidig affär, klockan var exemplariskt packad och allt som förväntat. Rekommenderas varmt! 👍

• Like
Köpte en G-Shock Rangeman av HSK. Superfint skick och allt enligt beskrivning, kanonpris, supersnabb leverans och inget knussel. En 100-gubbe i min bok. GG!

• Like
Gjorde en affär i 20k-klassen med @HSK med ett mindre byte inblandat och allt gick ohyggligt smidigt. Trevlig korrespondens, snabb överenskommelse, snabb leverans och en allt igenom trevlig upplevelse. En typisk Good Guy!

• Like
@HSK sålde en Squale 1520 till mig. Väldigt trevlig, bra korrespondens och väldigt hjälpsam. Kom med bra information på mina frågor. Snabbare än blixten att skicka paketet och kom otroligt välpaketerat.

5 av 5 😊

• Like
Köpte en klocka på distans av @HSK, frakten var bokad direkt efter betalning och när paketet anlänt så var det fint paketerat och klockan var i bättre skick än förväntat.

100%GG 👍🏽

Köpte en Squale av @HSK och klockan stämde med beskrivningen, levererades professionellt och kärleksfullt inpackat och kommunikationen var snabb och trevlig! 100 % good guy! Tänk om alla affärer kunde vara såhär smidiga! 🙂

Köpte ett band på distans av @HSK. Mycket trevlig och smidig affär, helt klart 100% GG🙂

Tillbaka
Topp