Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det blir inga fler bilder är min gissning
Skickat från min GT-I9305 via Tapatalk 2
OT men har du en bror som heter Philip?Absolut, här kommer en "head only", http://tinypic.com/view.php?pic=2cnuzwl&s=5
Haha, kusin! Hur känner ni varandra?OT men har du en bror som heter Philip?
Hade honom som elev på en båt för några år sedan. Minns att han berättade att han känner folket bakom uret.se, kanske du också gör eller?Haha, kusin! Hur känner ni varandra?![]()
Äh - var ju rätt lamtHysteriskt rolig tråd![]()
GRATTIS SVERIGE, släng upp en bild på "skönheten" genast. Varför håller du på och fular dig om du nu köpt den?
Tror en människas liv måste vara ganska torftigt och innehållslöst om man roar sig med att "busa med klocknördarna"...Därför det mesta tyder på att han är ett troll som söker uppmärksamhet. Om nu så inte är fallet och han faktiskt lägger upp bilder snart så ber jag om ursäkt.