Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Känns lite kort för att vara en Hublot ref. dom brukar ju vara längre, typ 301.SX.1170.SX.Hej,
är spekulant på en Big Bang från -06. Försöker kolla upp den närmre och referensen ska enligt certet (enligt säljaren) va 301.M men jag hittar ingen särskilt när jag googlar det.
Någon är som kan sprida lite ljus över det hela?
Känns lite kort för att vara en Hublot ref. dom brukar ju vara längre, typ 301.SX.1170.SX.
Är det den på blocket för 66?
Länk: http://www.blocket.se/stockholm/Hublot_Big_Bang_63557870.htm?ca=11&w=3
Är inte det en 302.sb.131.rx eller 301.sb.131.rx?
Be om fler bilder från säljaren så får du nog bättre hjälp![]()
Fick dessa två bilder:
![]()
![]()
Den har några år på nacken, numera är referenserna mkt längre, som Porsan skriver.
Lite fler bilder bla på verket etc, kan man säga mer.
Sen är det lite dyrt också
Tycker spontant den ser ok ut. Men varför håller han för serienumret om det är en bild skickad privat?
Tycker den ser billig ut, är det en äkta Hublot så vill jag aldrig äga någon.
Tycker spontant den ser ok ut. Men varför håller han för serienumret om det är en bild skickad privat?
Vad tycker du att den borde gå på?
.
Jo, men om han ändå säljer klockan så spelar det väl inte så stor roll?För även en del bilder skickade privat hamnar ändå på internet![]()
Jo, men om han ändå säljer klockan så spelar det väl inte så stor roll?
Generell Hublot-fråga: klipps banden till i rätt storlek för användaren eller är de justerbara?
@kbw hur går det? Kommer du frammåt?![]()
Hur har det gått?![]()
Har sett men har ingen bild på det. Däremot har jag en vän som har en ice bang till saluBumpar tråden med en annan Big Bang-fråga: Någon som sett/haft en Ice Bang med rött band?
Har sett men har ingen bild på det. Däremot har jag en vän som har en ice bang till salu
Kombon föll inte mig i smaken. Men alla tycker ju olika.OK, hur tyckte du att det såg ut?
Så pass, vad begär han för den?