• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Hublot Big Bang-fråga

kbw

Omega
2-Faktor
Hej,

är spekulant på en Big Bang från -06. Försöker kolla upp den närmre och referensen ska enligt certet (enligt säljaren) va 301.M men jag hittar ingen särskilt när jag googlar det.

Någon är som kan sprida lite ljus över det hela?
 

Chrisse

Patek
2-Faktor
Den har några år på nacken, numera är referenserna mkt längre, som Porsan skriver.

Lite fler bilder bla på verket etc, kan man säga mer.

Sen är det lite dyrt också
 

kbw

Omega
2-Faktor
Fick dessa två bilder:

image1_small.jpg

image2_small.jpg
 

joca

Patek
2-Faktor
Jag tycker den ser okej ut men be om bild på cert så kanske någonting vettigt kan fås från det? :)
 

kbw

Omega
2-Faktor
Den har några år på nacken, numera är referenserna mkt längre, som Porsan skriver.

Lite fler bilder bla på verket etc, kan man säga mer.

Sen är det lite dyrt också

Vad tycker du att den borde gå på?

Tycker spontant den ser ok ut. Men varför håller han för serienumret om det är en bild skickad privat?

Ja du, bra fråga. Ska be om en bild på certet med.

För övrigt tycker jag Hublot-hat kan uttryckas nån annanstans...
 

kbw

Omega
2-Faktor
Generell Hublot-fråga: klipps banden till i rätt storlek för användaren eller är de justerbara?
 

Rey

Rolex
Generell Hublot-fråga: klipps banden till i rätt storlek för användaren eller är de justerbara?

De är justerbara på alla modeller från 2005 och framåt i alla fall :) vet att några äldre modeller inte är justerbara men det är oftast inte de som folk har i åtanke när man pratar Hublot.
 

soderlund

Cartier
Be någon inne på KS som bor i Stockholm åka och titta på den åt dig. Finns säkert flera Hublot-kännare. Personligen bor jag i Stockholm, men har tyvärr inte tid denna eller nästa vecka, är heller inte bekant med Hublot, annars hade jag gärna hjälpt till.
 

kbw

Omega
2-Faktor
Bumpar tråden med en annan Big Bang-fråga: Någon som sett/haft en Ice Bang med rött band?
 
Topp