• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Hublot Classic Fusion som dressare...

Barda

Cartier
Jag diggar det där stuket, tycker verkligen att det funkar till suit. JAg håller med om att den är sportig, men jag gillar när det är lite kontrast på ett subtilt sätt (alltså inte typ Happy Socks). Även om det inte säger så mycket ändrade denna tråd min åsikt om Hublot... lite grann... till det bättre.
 

80talisten

I wish a could afford a real gold Rolex!
Har inte gillat Hublot tidigare men Classic fusion är som en chokladpralin. Klämde på 38mm:aren i roseguld hos Rob för 2 veckor sedan och blev utan tvekan lite betuttad i den... :)

Ingen ren dressare men lär nog funka till lite finare utstyrsel.

Förövrigt, - Stort grattis till ditt nyinköp!
 

Davvan

Pamela Gidley
Pledge Member
2-Faktor
Det är ju Hublots tolkning av en dressklocka!!
Kosytmklocka behöver ju inte innebära 32 mm och lövtun, trist och ointressant....kanske bakåt i tiden....men saker förändras över tid.....så också ords betydelse.....
 

Chrisse

Patek
2-Faktor
Tycker den är skitsnygg, sober men sportig design.
Byter du till deras gummi/croc höjer den sig ännu mer.

Klämde på denna hos Rob, vill ha

516f30abb32a0a699ad0dd7b14f1953d.jpg
 

Mattias79

Cartier
Det är ju så den ska användas kan jag tycka. Som en modern dressare. Måste motvilligt erkänna att det var riktigt snyggt. (Nu svarar jag på ursprungsposten).
 

christian-h

Vacheron
2-Faktor
Har inte gillat Hublot tidigare men Classic fusion är som en chokladpralin. Klämde på 38mm:aren i roseguld hos Rob för 2 veckor sedan och blev utan tvekan lite betuttad i den... :)

Ingen ren dressare men lär nog funka till lite finare utstyrsel.

Förövrigt, - Stort grattis till ditt nyinköp!

Vad går en sådan på? Även 38 mm i stål hos AD.
 
Topp