• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Hublot Vision III

Portofino

Panerai
Nya Vision har presenterats. Nr 3 i ordningen och denna gången med classic fusion ultra thin skeleton som bas. Vad tycks? Limiterad till 100 ex.

12277641_1493337707636649_1488228065_n.jpg


Nr 0 av Vision I och Vision II såldes för ett tag sedan på auktion för 108 000 $.
 

Simpatico

Rolex
Lite udda, lite som märket i övrigt.
Inget jag hoppar jämnfota för, å andra sidan är jag på andra sidan av målgruppsspektrat.
 

vikgul

Lilla Buh
2-Faktor
Det trevligaste Hublot har är Classic Fusion serien, storleksmässigt och stilmässigt. Snygg modell denna också!
 

JayJay

Rolex
Gillar. Tycker den ser bra ut och dessutom cool. Med det sagt så hade det inte varit den jag köpte om jag skulle köpa i den prisklassen (kan jag säga med 100% säkerhet trots att jag inte vet vad den kostar).
 

M.U

Rolex
Mja den är ok. Dock blir jag trött på alla jävla Limiterade upplagor som finns numera... känns knappt speciellt!
 

dauit

Panerai
2-Faktor
Känns något feminin med roséguldiga visare, skruvar och index.
Tycker dock att classic fusion är Hublot mest lyckade serie.
 
Topp