Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är nog mest på skoj och det tål vi nog alla?Varför är ni så otrevliga?? Otroligt låg nivå. En enkel fråga har ställts: Hulk, eller Daytona, vilken är vackrast? Personligen så föredrar jag Hulken. Det är nog min drömklocka faktiskt.
Tycker tråden startade väldigt svagt men levererar på en hög nivå för tillfälletDet är nog mest på skoj och det tål vi nog alla?
MEN, "Hulk vs Daytona" är inte en fråga eller ett påstående utan betyder i praktiken ingenting![]()
Tycker tråden startade väldigt svagt men levererar på en hög nivå för tillfället
Jag tycker dock påståendet är väldigt låst, min favorit är ju smurfenvilken är en sub men inte en Hulk. Däremot så är ju Daytona öppet för valfri tolkning och där föredrar ju jag en 116500 framför en Hulk men står sig inte mot smurfen..
Är dessvärre ingen Daytona expert men från bilden sett kan det ju vara en mängd olika Daytona referenser, jag kan absolut inte skilja dom åt! Men du ska nog inte ta så mycket i denna tråd så allvarligtHan postade ju även två foton så det går ju avgöra ganska lätt vilka klockor han menar.
Riktigt bra film. Älskar den där scenenJAG HAR ÄTIT PANNKAKA
![]()
OnT: Daytona![]()
424 8 15 16 23 X
Hmmm.. Tycker 3 ska bort!![]()
Finn ett fel...
Finn tre fel ok det funkar...Hmmm.. Tycker 3 ska bort!
Ännu en Lost fan?
Ännu en Lost fan?![]()
Nej svaret är lost se min gåta förstLiftarens guide till galaxen*
Nej svaret är lost se min gåta först![]()
Hahha han kunde lösa den pga Att han har sett LostFast 42 är svaret på allt i universum. Därav löser det vad som helst![]()
Det är korrektHahha han kunde lösa den pga Att han har sett Lost![]()
NäääääKlockan är 11:19
Grattis till en av årets meningslösa trådarHulk vs Daytona
Sådana här trådar är ganska meningslösa. Det är absolut helt okej att starta diskussioner, men ge oss lite bakgrund, lite info, varför just dessa, resonera, diskutera, ge oss nånting som liknar en vettig inledning!Hulk vs Daytona