• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Hulk vs Daytona

Doodliest vs diddliest
if-you-cant-handle-me-at-my-diddliest-you-dont-deserve-me-at-my-doodliest-quote-1.jpg

Varför är ni så otrevliga?? Otroligt låg nivå. En enkel fråga har ställts: Hulk, eller Daytona, vilken är vackrast? Personligen så föredrar jag Hulken. Det är nog min drömklocka faktiskt.

Det är nog mest på skoj och det tål vi nog alla?
MEN, "Hulk vs Daytona" är inte en fråga eller ett påstående utan betyder i praktiken ingenting :)
Tycker tråden startade väldigt svagt men levererar på en hög nivå för tillfället :angel:
Jag tycker dock påståendet är väldigt låst, min favorit är ju smurfen :cool: vilken är en sub men inte en Hulk. Däremot så är ju Daytona öppet för valfri tolkning och där föredrar ju jag en 116500 framför en Hulk men står sig inte mot smurfen..

Tycker tråden startade väldigt svagt men levererar på en hög nivå för tillfället :angel:
Jag tycker dock påståendet är väldigt låst, min favorit är ju smurfen :cool: vilken är en sub men inte en Hulk. Däremot så är ju Daytona öppet för valfri tolkning och där föredrar ju jag en 116500 framför en Hulk men står sig inte mot smurfen..

Han postade ju även två foton så det går ju avgöra ganska lätt vilka klockor han menar.

Om frågeställning var om man föredrog Hulken eller Daytonan så blir det Hulken. För den är grön, vilket är korrekt för årstiden. Det behövs lite jävla färg i vardagen.
Plus att man kan skippa granjävlen till jul, bara att hänga Hulken från en tråd i taket och lägga klapparna under. Inget jävla damm från plastgranen som legat i källarna, ingen framtvingad julstämning när den fule rustaskiten skall kläs. Nej tack. Vet ju de som är lite modiga och köper en riktig gran som hunden kan pissa på och som släpper ifrån all sköns äckliga små vidunder såvida den inte är besprutad med cyklon b innan. Nej tack.

Vad skulle man gjort med daytonan? Satt den på armen och känt sig frän när man rattade sin bränslesnåla stadsbil? Trugade sig fram över sten & mull i terrängvagnen?

Njet. Den kan 300 km/h+-killarna behålla :)

Tillbaka
Topp