• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Hulk vs Kermit - The clash! Vilken väljer ni? :)

Rber

Audemars
2-Faktor
Av bilderna att döma gillar jag hulken mer än kermit, å andra sidan har jag bara klämt på kermiten och den är riktigt go!
 

Jesper

Cartier
2-Faktor
So
Så lika men ändå så olika. Har varit en Hulkmotståndare sedan dag ett men när jag väl sett den på riktigt föll alla argument. Tavlan som glimrar och ändrar färg och karaktär utifrån ljus är fantastisk. Har även haft 116613LB och den tavlan är keramisk och platt i jämförelse. Det beror nog på att de blandar i en liten del guld i tavlans färg på Hulken.

Jämfört med 16610LV "Kermit" känns den mer gedigen och rejäl men det är nog också bara känslan. Den gamle är nog ännu tåligare med sitt aluinsert och länk utan svetspunkter och annat trams. Hulken känns också tydligare på armen vilket för vissa är en nackdel och för andra fördel.

original_width_640x.jpg





Oerhört enkelt val Huuuuuulk!
 
Topp